2777
2789
عنوان

لیزر🙊🫤🙈

105 بازدید | 10 پست

رفتم لیزر ۴روزه رفتم اولین جلسم بود گفت دوهفته شیو نکن اصلا منم پر مو این هفته رلم قراره از سربازی بیاد میرم پیشش چیکار کنم شیو نکنم خیلی زشت میشه دستام ابنا پر موعه و اینکه شلوارام همشون کوتاهه ساق پام اینا دیده میشه🤦‍♀️بنظرتون اون قسمتاییی که دیده میشرو شیو کنم اشکالی دارع

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دقیقا تو فکر اونم چون گفته نزن خودش میریزه 🤣🤣🤣اونم ببینه میگه من خودم اینهمه پشم ندارم تو داری

لیزرو میشه یه کاریش کرد اون اگه پشماتو ببینه دیگه نمیشه کاریش کرد مغزشو که نمیشه شستشو داد🤦🏻‍♀️😂

مشکل اونجاس که بگ اینا ندارم بپوشم یدونه کارگو دارم اونو بپوشم ساق پام دیده نشه دستارو چ کنم🤣

اگه سرد شد هودی بپوش آستینش مچی باشه😂

یکاری کن با لباس اون همه پول لیزر دادی💀😂

زیر ۲ هفته شیو کنی هیچ فایده ای نداره انگار پولتو دور ریختی

من با اشنایدرپلاس لیزر کردم طی ۴ جلسه جواب گرفتم رولی بود با ژل ولی سری شخصی داشت و ‌کاملا بهداشتی بود 

پوستم چند درجه روشن شد اصلا درد نداشتم و موهای نازکمم از بین رفت بدون اینکه ضخیم بشه قیمتشم به نسبت جاهای دیگه مناسب تر بود

اگر اصفهان هستید این مرکز لیزر رو بهتون پیشنهاد میدم

۰۹۲۱۷۸۷۰۷۷۶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش