2777
2789
عنوان

قالیبافی

2398 بازدید | 23 پست

سلام .خانوما کسی اینجا کلاس قالیبافی رفته اصلا هیچ ذهنیتی ندارم سخته آسونه؟مخصوصا متظورم تابلو فرشه.فقط رفتم ثبت نام کردم.وسایل هم قراره مربی خودش برامون تهیه کنه حساب کنیم.مثلا در مقایسه با خیاطی آسونتره سختره.میترسم این همه هزینه میکنم آخرش خوش نیاد😣

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آسونه.....منم پارسال یاد گرفتم....کار خاصی نداره فقط پود زدنش یکم سخت تره....اونم فرمول آنچنانی نداره ها باید قلقش بیاد دستت....چند بار پود بزنی یاد میگیری

سرعت عملتم به مرور بالا میره



دنبال یه هنر آرامبخش بودم که بچه ها راهی کردم مدرسه تو خونه واسه خودم حال کنم

اگه علاقه داری سرگرمی خوبیه

شازده کوچولو پرسید تو سواد داری؟ روباه گفت سواد ماله آدم هاست من شعور دارم
تنوع رنگش نسبت به طرحی که انتخاب میکنی خیلی زیاده .

حالا نمیدونم تابلو فرشه یا نه فقط مربی گفت دارت رو شماره ۲ برات میارم که خواستی تابلوش کنین.اصلا هیچ ذهنیتی ندارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز