2777
2789

رفتی دکتر نشون بدی؟

حالا منم میخوام بکنم خطرناک نیست؟

برای سلامتی خواهرم اگر ممکن لطفا یک صلوات بفرستید.😔💔 این روزها که حالت خوب نیست، دلم برای لبخند شیرینت تنگ شده. می‌دونم که مریض بودن سخته، اما یادت باشه ما همیشه کنارت هستیم و تو تنها نیستی. تو قوی‌ترین دختر دنیا هستی، و مطمئنم خیلی زود حالت خوب می‌شه.دوقلوی تو هم مثل من نگران و دلواپسه. به قول بابا انگار وقتی تو حالت خوب نباشه، دنیا برای اون هم غمگین می‌شه و درد تورو میکشه. اما منتظریم که خیلی زود قوی و شاد برگردی و دوباره با هم بخندیم و خوش بگذرونیم.ما خیلی دوستت داریم و همیشه کنارت هستیم. قوی باش، عزیزترینم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چشمات چند بود 

                                                                             زخم زبان دردش حتی از بریدن دست با کاغذ بیشتر است. مراقب حرف هایمان باشیم :)                                      
وای منم اینقدر دام می‌خواد انجام بدم . مامانم میگه شاید برگرده

انجام بده یکسال هم خوب ببینی یکساله من راضی ام فقط این مورد چون زبادگوشی دست میگیرم شاید باشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز