2789
عنوان

خرگوش

51 بازدید | 2 پست

سلام دوستام یه خرگوش چند ساله دارمش خیلی دوسش دارم ولی دیگ نمیتونم ازش محافظت کنم داره اذیت میشه پیشم خواستم بفروشم بنظرتون بعدش ممکنه افسرده و ناراحت بشه؟خیلی ساله دارمش 

بعضی حیوونا احساسه قوی ای دارن و صاحبشونو میشناسن

از جمله اونا خرگوشه

خیلی حساسه 

من خودم خرگوش داشتم 

بعضی وقتا که میخواستم برم مسافرت 

در حده چند روز بچمو میذاشتم پیشه یکی

وقتی میدیدمش بعده چند روز انگار افسرده طور و ناراحت و کز کرده بود

میومد پیشه خودم دوباره سرحال میشد

اخریا انقدر بهش وابسته شده بودم و اون بهم وابسته شده بود میرفتم مسافرت میگفتن تا ۲روزه اول اصلا چیزه نمیخورد فک میکردن مریضه ولی طوریش نبود

بغلش که میکردم دلتنگ بود 

حیوون مثله بچه ادمیزاده 

اوردنش خیلی مسئولیت داره

اگه شرایطه نگه داری ازشونو نداریم نباید اصلا به داشتنشون فک کنیم ولی وقتی میاریم تا اخر به بهترین نحو مسئولشونیم

اونا اسباب بازیو سرگرمی دسته ما نیستن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز