نیلماااه مدیر استارتر عضویت: 1403/04/25 تعداد پست: 1100 عنوان مرگ 170 بازدید | 21 پست دلم میخا زندگیو خاتمه بدم 1403/04/29 | 20:38 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
انقد،حرف،نزن،باباااا عضویت: 1402/07/30 تعداد پست: 13027 واسه دو متر قبر عجله نکن نیازی نباشد ما را به هیچ احدوالناسی جز اللّٰـه...
khanomieii عضویت: 1402/07/26 تعداد پست: 20622 کاش گناه نبود کاش بعدش حداقل قشنگ بود با جنگ میشه کنار بیام با مرگ میشه کنار بیام با دوری از کربلا نه 😭😭😭
مهستیmahasty عضویت: 1397/05/18 تعداد پست: 28603 این بدن امانت دست تو ، یه خش عمدی روی بدنت بندازی اون دنیا ازت حسابرسی می کنند چه برسه بخواهی بکشیش. الهم عجل لولیک الفرج
بابونهگل عضویت: 1401/08/06 تعداد پست: 27425 عجله نکن بزار به موقعش.. اونجا هم فرش قرمز پهن نمیکنن برات عذاب تا ابد زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست. آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست👌🏻
نیلماااه مدیر استارتر عضویت: 1403/04/25 تعداد پست: 1100 واسه دو متر قبر عجله نکن :)این زندگیم جای خوبی نیس خودکشی ناموقق هم داشتم هعی
انقد،حرف،نزن،باباااا عضویت: 1402/07/30 تعداد پست: 13027 :)این زندگیم جای خوبی نیس خودکشی ناموقق هم داشتم هعی میگذره خوب و بود همین چن ساعت پیش بقدریییی از خودم خسته و بیزار بودم الان حالم خوبه بگذر فراموش میشه حال دوران یکسان نیس نیازی نباشد ما را به هیچ احدوالناسی جز اللّٰـه...
نیلماااه مدیر استارتر عضویت: 1403/04/25 تعداد پست: 1100 کاش گناه نبود کاش بعدش حداقل قشنگ بود از هیچیش هراس ندارم خودکشی ناموفقم داشتم فق نمردم🙃
نیلماااه مدیر استارتر عضویت: 1403/04/25 تعداد پست: 1100 این بدن امانت دست تو ، یه خش عمدی روی بدنت بندازی اون دنیا ازت حسابرسی می کنند چه برسه بخواهی بکشیش. خش ک ن رسما مث همی زندانیام دسم گوشت اورده هعی
نیلماااه مدیر استارتر عضویت: 1403/04/25 تعداد پست: 1100 عجله نکن بزار به موقعش.. اونجا هم فرش قرمز پهن نمیکنن برات عذاب تا ابد شاید اون دنیا بهتر باشه
نیلماااه مدیر استارتر عضویت: 1403/04/25 تعداد پست: 1100 میگذره خوب و بود همین چن ساعت پیش بقدریییی از خودم خسته و بیزار بودم الان حالم خوبه بگذر فراموش میشه ... یسری دردا تا اخر عمر همراهتن