2789
عنوان

خودکشی

1396 بازدید | 56 پست

نظرتون آدمایی که خودکشی میکنن به چه حدی از سختی میرسن که خودکشی میکنن؟

از دست آدما چقد خسته میشن که ترجیح میدن که نباشن؟

همیشه واسم سواله اطرافیانش به چه حدی میرسوننش که یه آدم بدبختو به کشتن میدن؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یکی واسه فقر خودکشي میکنه یکی برا عشق و عاشقی اینا خیلی فرقه بینشون

کاربری دست چند نفره به خدا کمبود شماره بود ؛ هر فردم شعور اینو داره که تو تاپیکای مخصوص به سنش شرکت کنه❤️دهان شما خروجی افکار شماست وقتی باز میشود سریعترین راه برای درک شخصیتتان دراختیار مخاطب قرار میگیرد مواظب ویترین شعورتان باشید،تا افکار و وجودتان خریدارهای بیشتر داشته باشد!

ادمی ک خودکشی میکنه یا قصدشو داره ازهمچی. بریده و حس خیلییییییی بدی داره ک تا اون لحظه رو درک نکنی نمیفهمی 

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه

من این راه رو رفتم ببین آخر آخر دنیا نیس یه چیزی از اون بدتره که دست به چنین جنایتی میزنی 

شب رفیقه خوبیه ولی زیاد سوال میپرسه🩶او خداوند ناممکن هاست، تو برممکن ها گریه میکنی؟🩵🌈چنان روزی رسان روزی رساند که صد عاقل از آن حیران بماند️🩷😇
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792