2789
عنوان

درد دل😔

669 بازدید | 31 پست

سلام خانوما. ممنون كه وقت ميذارين و ميخونين.فقط ميخوام درددل كنم همين. فكر كنم همه بدونن كه من تو عقدم. يكسال و نيم شده شايدم بيشتر. يك سال و نيمي كه شايد يك روزشم از ته دل نخنديدم! بخاطر مشكلاتي كه تو خانوادم پيش اومده و بابام ورشكست شده! بابايي كه اسمش اعتبار بود واسه همه! پر ابهت بود! نميخوام زياد بازش كنم چون يه روزايي واسم رقم خورد كه واسه دشمنمم نميخوام! پشت كردن تمام دوست و اشنا و فاميل! نشون دادن چهره ي واقعي همشون همه و همه باعث شدن من بشم يه دختر عصبي كه از بيرون هيييچكس نميتونه فكرشم بكنه يك شبمم بدون گريه نميگذره! من تو يه خانواده با وضع مالي رو به بالايي بزرگ شدم ولي اين ورشكستگي و كارايي كه بابام با زندگيمون كرد باعث شده هنوز نتونم جهيزيه اي تهيه كنم واسه زندگي مشتركم تا بريم سر خونه و زندگيمون! همسرم چيزي به روم نمياره ولي خانوادش هردفعه كه امادگي خودشونو واسه برگزاري عروسي اعلام ميكنن من داغون ميشم! اون لحظه دوست دارم بميرم! حتي يك درصدم تو ذهنم نميگنجيد كه يك روزي واسه جهازم جا بزنيم! بابام يه سري ملك و زمين گذاشته واسه فروش ولي انگار خدا عجز و ناله هامو نميبينه و دستمو نميگيره! از بس عصبي و حساس شدم كه نتيجش شده دعوا و بحث هاي پي در پي با همسرم و بهم ريختن اعصاب جفتمون😔

ندارم هيچ اميدي به اين دنياي تبعيدي... كه من از بد بياباني گرفتم راه دريا را..

عزيزم ناراحت نباش خداروشكر شوهرت پشتته از قديم گفتن پول جهيزيه جور ميشه صبور باش❤️

میشه برای اینکه یه بچه سالم و باهوش داشته باشم برام دعا کنی و آرزوی خوب کنی؟ممنون🙏 اینو بدون حس خوبت برای بقیه دوبرابرش به خودت برمیگرده🌼

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزيزم ناراحت نباش خداروشكر شوهرت پشتته از قديم گفتن پول جهيزيه جور ميشه صبور باش❤️


راستشو بخواي ديگه به اين حرفا اعتقادي ندارم! همسرمم تا كي؟؟ ميدونم كه اونم داره له ميشه زير فشار خانوادش

ندارم هيچ اميدي به اين دنياي تبعيدي... كه من از بد بياباني گرفتم راه دريا را..

تهرانی؟ ی جا رو میشناسم خیریه هست ب فقط عروسا با عقد نامه وسیله قیمت مناسب قسطی میده

زمستانی سرد کلاغ غذا نداشت.گوشت بدن خود را میکند و به جوجه ها میداد.زمستان تمام شد و کلاغ مرد و جوجه ها نجات پیدا کردند و گفتند خوب شد مرد خسته شدیم از این غذای تکراری.
به نظر خودت چقدر باید هزینه کنی برای جهیزیه؟


فكر نميكنم از ٧٠ كمتر بشه

ندارم هيچ اميدي به اين دنياي تبعيدي... كه من از بد بياباني گرفتم راه دريا را..
راستشو بخواي ديگه به اين حرفا اعتقادي ندارم! همسرمم تا كي؟؟ ميدونم كه اونم داره له ميشه زير فشار خان ...

حالا نميشه عروسي كني خورد خورد بخري بعدا 

میشه برای اینکه یه بچه سالم و باهوش داشته باشم برام دعا کنی و آرزوی خوب کنی؟ممنون🙏 اینو بدون حس خوبت برای بقیه دوبرابرش به خودت برمیگرده🌼
تهرانی؟ ی جا رو میشناسم خیریه هست ب فقط عروسا با عقد نامه وسیله قیمت مناسب قسطی میده


نه عزيزم تهران نيستم. نه گفتم كه بابام ملك و املاك داره ولي يه كدومشونم فروش نميره واسه راه افتادن كارم. 

ندارم هيچ اميدي به اين دنياي تبعيدي... كه من از بد بياباني گرفتم راه دريا را..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز