2777
2789
عنوان

کمکم کنید

46 بازدید | 3 پست

به تازگی عقد کردم 

اوایل دوره آشناییمون به دل نشستنه صورت گرفته بود و همه چی به نظرم خوب بود 

اما نمیدونم و دلیلی پیدا نمیکنم که چرا از قبل بله برون تا خود الان که عقدیم حس خنثی دارم به همسرم 

چندتا کارگاه گوش دادم قبل بله برون همه گفتن طبیعیه و بعد عقد مهر طرف به دلت میفته و الان استرس و اینا مانعش شده 

ولی الان نمیدونم چرا هیچ حسی بهش ندارم 

با عقلم همسرمو انتخاب کردم از انتخابم همه جوره راضیم ولی حسی بهش ندارم چیکار کنم؟؟؟

و خدایی هست مهربانتر  از حد تصور:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مشاوره برید ، اینجا جای مشاوره گرفتم برای چنین چیز مهمی نیست

تو نی نی سایت اگه کسی حرف درستی هم بزنه همونایی که خودشون تو زندگی مشکل دارن بهش انتقاد میکنن که ازین حرفا نزن!!! در حالیکه اگه خودشون به همون حرف عمل میکردن قطعا وضع زندگیشون این نبود ... ای کاش گاهی از تجربیات دیگران استفاده میکردیم و احتمال میدادیم شاید خود ما داریم اشتباه میکنیم ، ان شاء الله همه ی نی نی سایتی ها خوشبخت باشن ، یه نکته : اگه یه آقایی تو سایت میاد لزوما به معنی این نیست که دنبال چیز خاصیه ، خب ممکنه خودش برا نی نی خودش سوال داره یا گاهی میتونه بقیه رو راهنمایی کنه .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز