من یک ماه پریودم عقب افتاده ولی بی بی چک می زنم منفی احتمال داره آزمایش بدم مثبت باش در ضمن سابقه نداشته این قدر تاخیر در پریودم همیشه ۱۰ ۱۵ روز عقب مینداختم به نظرتون بارداری یا کیست ؟ کیست داشتم ولیکن یک دوره قرص خوردم دیگر نرفتم سونو ببینم خوب شده یا ن با این شرایط چه کار کنم
کیست میتونه اینجوری بکنه یا تنبلی تخمدان یا بهم ریختگی هورمونی در هز صورت دکتر قبل قرص دادن میگه برو ازمایش بده اما فکر میکنم منفی باشه چون تا الان بی بی باید نشون میداد
نا امید از تمام دارو ها...نا امید از دعای هر ساعت...چشمم اما خلاف پاهایم ،رو به دروازه ی خراسان است!
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.