sahereshab مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 عنوان پنیک 133 بازدید | 13 پست با دارو چقدر طول میکشه کامل درمان شه؟ خسته شدم بخداهرکاری تونستم کردم دیگه نمیتونم روانشناسمم کاری ازش ساخته نیس میگه فضای خونه باید همکاری کنن درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه. 1403/04/03 | 23:16 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sahereshab مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 چی هست چجوریه؟ حمله عصبی، وحشتناکه بزن گوگل دستم جون نداره بنویسم بخدا الان ۲تاحمله داشتم هنوز لرزداره بدنم درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.
مونا٧١ عضویت: 1397/01/31 تعداد پست: 4067 پیج مرجان محمدیان را فالوکن تکنیک های خوبی داره من تو کرونا استفاده کردم ازش
sahereshab مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 برا من ۳ ماه طول کشید بهتر شدم شدید؟چن تاقرص درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.
sahereshab مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 پیج مرجان محمدیان را فالوکن تکنیک های خوبی داره من تو کرونا استفاده کردم ازش اینستام بالانمیاد درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.
من_خانوم_پرستارم عضویت: 1399/03/15 تعداد پست: 2608 شدید؟چن تاقرص اره اولین حمله خیلی شدید بود جیغ میزدم میگفتم الان قلبم وایمیسته سرمو رو بدنم نمیتونستم نگهدارم چهارتا پروپرانولول نورتریپتیلین تیوریدازین فلوکستین
sahereshab مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 اره اولین حمله خیلی شدید بود جیغ میزدم میگفتم الان قلبم وایمیسته سرمو رو بدنم نمیتونستم نگهدارم چهار ... چن بار؟من ۱۶باربود تو ۱ماه۶تاقرص روزی مصرف دارمیوگاکلی مدیت و تنکیک تنفسخستم بخدا درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.
sahereshab مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 ۲حمله داشتم الا ترس ازسومیش دارم حالم بده درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.
من_خانوم_پرستارم عضویت: 1399/03/15 تعداد پست: 2608 چن بار؟من ۱۶باربود تو ۱ماه۶تاقرص روزی مصرف دارمیوگاکلی مدیت و تنکیک تنفسخستم بخدا برای من اسفند پارسال شروع شد تقریبا کل ماه هرروز پانیک داشتم مخصوصا شبابعد دارو مصرف کردم کمتر شد فروردین الان بهترم خداروشکر فقط باید از استرس و نگرانی دور باشی فیلم ببین سرگرم کن خودتو تنها نمون ک فکر و خیال کنی
من_خانوم_پرستارم عضویت: 1399/03/15 تعداد پست: 2608 ۲حمله داشتم الا ترس ازسومیش دارم حالم بده همین ترس از حمله خودش باعث حمله میشه من واقعا خیلی عذاب کشیدم سرش هر ثانیه ترس داشتم میگفتم الان حالم بد میشه ایندفه دیگه زنده نمیمونم
sahereshab مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 برای من اسفند پارسال شروع شد تقریبا کل ماه هرروز پانیک داشتم مخصوصا شبابعد دارو مصرف کردم کمتر شد فر ... همه ایناروانجام میدم یه مدت بهتره باز تشدید میشه درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.
sahereshab مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 همین ترس از حمله خودش باعث حمله میشه من واقعا خیلی عذاب کشیدم سرش هر ثانیه ترس داشتم میگفتم الان حال ... دس خودم نیس حسش مث تیکه تیکه شدن مغزته درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.