2789
ببین من فکر میکنم اون موقع خیلی تک بعدی شده بودم و تمام زندگیم توی گوشی بودم

اره خب باید کنترلش میکردی

ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

و قطعا این نمی‌تونه خوب باشه. آسیب زنندست.اما از طرفی هم اون زمان بخاطر این قضیه بیخیال تر و شاد تر ...

درسته، سعی نکردی که در کنارش کارهای دیگه ای هم انجام بدی

ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن

سعی بکنم؟؟ اصلا فکر نمی‌کردم به اینکه بخوام کار دیگه ای انجام بدم

خب دیگه غرق شده بودی..

راستی، عیدت مبارک؛

ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن

بله متاسفانه. همچنیننن💞 امیدوارم سال خوبی داشته باشی. سالی متفاوت تر و قشنگ تر از همیشه💫

مرسی، شمام همینطور🥲🎀

ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز