دلقک_هسم مدیر عضویت: 1402/08/05 تعداد پست: 2983 عنوان گگگگ | مشاهده متن کامل بحث + 13574 بازدید | 2646 پست @ملکه__بنفش لنتی تاپیک و بست بپر اینجا 💃 ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن 1403/03/30 | 23:28 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
robin_ عضویت: 1402/09/10 تعداد پست: 413 سخت نیست اصلا هست بابا:) یادمه اون دوران ساعت هفت صبح بیدار میشدم که کنسرت ناکجا آباد رو ببینم🤣...باید میرفتم یوتیوب ویدیوهارو استریم میزدم و...😭😭😭
دلقک_هسم مدیر استارتر عضویت: 1402/08/05 تعداد پست: 2983 چون نه کنسرتی بود نه ام وی. منم پیچیدم سر درس و مشق.تنها جایی هم که اخبارشون رو دنبال میکردم اینستا ... اها🥲 ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن
دلقک_هسم مدیر استارتر عضویت: 1402/08/05 تعداد پست: 2983 اینستا بهم سردرد میده هوم خوب نیست ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن
دلقک_هسم مدیر استارتر عضویت: 1402/08/05 تعداد پست: 2983 هست بابا:) یادمه اون دوران ساعت هفت صبح بیدار میشدم که کنسرت ناکجا آباد رو ببینم🤣...باید میرفتم ی ... ذوق اولش بود ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن
robin_ عضویت: 1402/09/10 تعداد پست: 413 ذوق اولش بود همچین اولم نبود کل دورانی که ارمی بودم این طوری گذشت
دلقک_هسم مدیر استارتر عضویت: 1402/08/05 تعداد پست: 2983 همچین اولم نبود کل دورانی که ارمی بودم این طوری گذشت چه مدت؟ ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن
دلقک_هسم مدیر استارتر عضویت: 1402/08/05 تعداد پست: 2983 وای. الان که میبینم چقد همه چی فرق داشت اون موقع:)) چه فرقی؟ ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن
robin_ عضویت: 1402/09/10 تعداد پست: 413 چه فرقی؟ کل زندگیم شده بود کیپاپ و کیدراما. روزی نبود که با دوستای مجازیم راجبش حرف نزده باشیم
دلقک_هسم مدیر استارتر عضویت: 1402/08/05 تعداد پست: 2983 کل زندگیم شده بود کیپاپ و کیدراما. روزی نبود که با دوستای مجازیم راجبش حرف نزده باشیم الان بهتره؟ ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن
robin_ عضویت: 1402/09/10 تعداد پست: 413 ببین من فکر میکنم اون موقع خیلی تک بعدی شده بودم و تمام زندگیم توی گوشی بودم
robin_ عضویت: 1402/09/10 تعداد پست: 413 و قطعا این نمیتونه خوب باشه. آسیب زنندست.اما از طرفی هم اون زمان بخاطر این قضیه بیخیال تر و شاد تر بودم و به چیز دیگه ای اهمیت نمیدادم.