دلقک_هسم مدیر عضویت: 1402/08/05 تعداد پست: 3024 عنوان گگگگ | مشاهده متن کامل بحث + 13582 بازدید | 2646 پست @ملکه__بنفش لنتی تاپیک و بست بپر اینجا 💃 ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن 1403/03/30 | 23:28 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دلقک_هسم مدیر استارتر عضویت: 1402/08/05 تعداد پست: 3024 کدوم ور؟ همون ور😔💅🏻 ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن
ihmk2 عضویت: 1403/06/27 تعداد پست: 11958 همون ور😔💅🏻 جونت درمیاد اسمشو بگی 😐😂پیدا کردم🤦♀️ 𝐇.𝐒💍👰 تو موندگارترین خاطره عمرِ منی. 🩷
دلقک_هسم مدیر استارتر عضویت: 1402/08/05 تعداد پست: 3024 چیا خوندی تا حالا چرت و پرت ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن
دلقک_هسم مدیر استارتر عضویت: 1402/08/05 تعداد پست: 3024 جونت درمیاد اسمشو بگی 😐😂پیدا کردم🤦♀️ خب وقتی این ور نیست اون وره دیگههه ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن
ihmk2 عضویت: 1403/06/27 تعداد پست: 11958 خب وقتی این ور نیست اون وره دیگههه کوفت خونه خاله کدوم وره؟ 𝐇.𝐒💍👰 تو موندگارترین خاطره عمرِ منی. 🩷
دلقک_هسم مدیر استارتر عضویت: 1402/08/05 تعداد پست: 3024 کوفت خونه خاله کدوم وره؟ ازین وره و ازون وره ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن
دلقک_هسم مدیر استارتر عضویت: 1402/08/05 تعداد پست: 3024 مرسی:| هیچ وقت خوشم نمیاد کتابام و معرفی کنم، واقعا مضخرفن😂😭ولی یه پادکست کتاب مائده های زمینی رو خیلی دوس داشتم ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن
robin_ عضویت: 1402/09/10 تعداد پست: 413 هیچ وقت خوشم نمیاد کتابام و معرفی کنم، واقعا مضخرفن😂😭ولی یه پادکست کتاب مائده های زمینی رو خیلی دو ... چرا فکر میکنی اینجوریه؟؟
دلقک_هسم مدیر استارتر عضویت: 1402/08/05 تعداد پست: 3024 چرا فکر میکنی اینجوریه؟؟ چون هستتتیدونه دزیره هم خوب بود ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن
دلقک_هسم مدیر استارتر عضویت: 1402/08/05 تعداد پست: 3024 در واقع داری اون نویسنده رو نقد میکنی ها خب اونم بد بود😂😭 ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن
robin_ عضویت: 1402/09/10 تعداد پست: 413 چون هستتتیدونه دزیره هم خوب بود منم کتابی خوندم که بنظرم وقتم رو تلف کرده ولی خببب همونم یه جاهاییش مفید بوده. بگو اسمشونو🔪
دلقک_هسم مدیر استارتر عضویت: 1402/08/05 تعداد پست: 3024 چقد اسمش آشناست. فکر کنم باید گوش کنم منم. چون زیاد شنیدم قشنگه واقعا، کتابش بهتره ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن