2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


@niniyar_5  

سلام عزیزم ، خسته نباشید 

تاپیک دت دت چرا قفل شد؟

اینو میگم

https://ninisite.co/discussion/topic/9034917/%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87%d9%85%db%8c-%d8%b1%d9%81%d9%82%d8%a7-%d8%af%d8%aa-%d8%af%d8%aa-%d8%a7%d9%93%db%8c-%d9%84%d8%a7%db%8c%da%a9-%d8%af%d8%aa?postId=338183759

ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن

@asalarmy  

سلاممم

عسلی من تعلیقم 

نینی یار گفتش ک فردا باز می‌کنه تاپیک و  ، چیزی نیس ناراحت نباش 

ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن

@asalarmy سلامممعسلی من تعلیقم نینی یار گفتش ک فردا باز می‌کنه تاپیک و ، چیزی نیس ناراحت نباش

وای ایدا خودتی؟

Kokii هم تعلیق شده

نگران شدم

مرسی که گفتی پیشی🫂💕🥲

انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

وای ایدا خودتی؟Kokii هم تعلیق شدهنگران شدممرسی که گفتی پیشی🫂💕🥲

اره 

هوفف حدس زدم 

نباااش

بوس بهت🥲🎀

ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن

اره هوفف حدس زدم نباااشبوس بهت🥲🎀

شبیه زندان شده اینجا 

ناراحت کننده اس🥲

قربونت زود برگرد چند وقته تعلیق شدی؟

انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

شبیه زندان شده اینجا ناراحت کننده اس🥲قربونت زود برگرد چند وقته تعلیق شدی؟

ی روزه بود ، باز شد

ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن

ی روزه بود ، باز شد

خوبی؟

انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

اره خوبم ، ت خوبی؟

هعی بد نیستممم

دلم برای اون کاربریت تنگ میشه با اون ییا

انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز