2789
ب لپت گلی🥹

من دلم نمیاد جوابت و ندم)) 

دختر خوبی باش و برو ، باشه؟🥺 فردا حرف می‌زنیم اگه بودی))🤍

ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن

من دلم نمیاد جوابت و ندم)) دختر خوبی باش و برو ، باشه؟🥺 فردا حرف می‌زنیم اگه بودی))🤍

چشم قشنگم>>هعی نمیدونم ..))❤️‍🩹

||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بی‌اشک) ، نکش دیگ عع🥲)

چشم🥹

||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]

@kimkatrina @fake_love واااا تاپیک چرا ترکید😐😐😐😐😐 چیزی نشده بود کهههه

تو کیی؟

چون زیاد پست گذاشتن بروز شد فشاریا گزارش زدن

و اگر بر تو ببندد همه ره ها و گذرها؛ ره پنهان نماید، که کس آن راه نداند..! | تعلیق

تو کیی؟چون زیاد پست گذاشتن بروز شد فشاریا گزارش زدن

آیدام😐😂 

اره حدس زدم، بیشعوراا😐😐😐😐

ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن

مگه صد هزار بار قبل چیزی شده بود؟گزارش زدن دیگه فردا باز میشه

نه والا😐

ای بابا، 

پس بیاین اینجا تا اون باز شه😅😂

ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن

آیدام😐😂 اره حدس زدم، بیشعوراا😐😐😐😐

جر🤣

عیب نداره

من لینک دادم ب نی نی یار شب

فوقش برنگردونه ب نی نی یار ۵ میگیم فردا

و اگر بر تو ببندد همه ره ها و گذرها؛ ره پنهان نماید، که کس آن راه نداند..! | تعلیق

جر🤣عیب ندارهمن لینک دادم ب نی نی یار شبفوقش برنگردونه ب نی نی یار ۵ میگیم فردا

فردا خیلیه 🥺😭

اووو کوتا فردا))))

ارمیناز هستم اکانت خودم تعلیقه تا ۱۴ روز. بعضیا شکست ناپذیرن هی شکست میخورن هی نمیپذیرن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز