2777
2789
عنوان

ری*دم 😂😂

| مشاهده متن کامل بحث + 773 بازدید | 64 پست
اعصابم خرد شده بود😁 اووو مری چیزی نشد قشنگم ک عصبی چرا؟ بریده شد الانم بستمش چیز خاصی نیس 

دستتو بریدی میگی چی شد؟؟؟؟؟؟؟

گمشو ریپ نزن روم😑😑

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی

دستتو بریدی میگی چی شد؟؟؟؟؟؟؟ گمشو ریپ نزن روم😑😑

ممریییییی اشکال ندارهه حالاا😂

خوداا نگاش کنننن اشكال نداره ميگم😂♥️

날 이  해할 수 없다 고판단 하 지 마;!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ممریییییی اشکال ندارهه حالاا😂 خوداا نگاش کنننن اشكال نداره ميگم😂♥️

😏😏😏😏😏😏😏😏

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی

😂😂چيشد؟

قهرم حوصله اتم‌ندارم

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی

قهرم حوصله اتم‌ندارم

اع خب چراا 

میگم چیزی نیس بخداا خوبمم 

بابام کلی غر زد ک اگ عصب دستت بریده میشد چی:/

تو دیگ قهر نکننن مررییی

날 이  해할 수 없다 고판단 하 지 마;!
خیلی ممنون از نظرت♥️

الان دیدم این تاپیکو 

عجب صبری

من بودم دهن کاربرو سرویس میکردم میگفتم این حرفاهم بلدم برو گریه کن😐💔💅

انسان مولد شرایط نیست،شرایط مخلوق انسان است.(بنیامین دیزرائیلی).....اگه جوابتو ندادم بدون حوصله بحث با ادم بی منطق نداشتم 🤎....اگه جواب منطقی نداشتی به پروفایل و کاربریم گیر نده کارت خیلی داغونه🥱روزی منم بخشی از این آسمون میشم✨

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز