2777
2789

با پایه متوسط بین ۱۰۰۰تا ۳۰۰۰

#خلیج_همیشه_فارس | ناتانائیل، بکوش که عظمت در نگاه تو باشد نه در چیزی که به آن می نگری...ناتانائیل، تنها خداست که نمیتوان در انتظارش بود. در انتظار خدا بودن یعنی در‌‌‌‌ نیافتن اینکه او را هم اکنون در وجود خود داری...✿✿✿ _ بخشی از کتاب مائده های زمینی اثر آندره ژید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دنبال حرف های کلیشه ای نباش

که میشه یانه

منم مثل تو بودم

زود ناامید شدم

یه مدت ول کردم

الان به پرستاری تیپ ۲ راضیم

لطفا دنبال حرف های کلیشه ای که میشه یانه نباش

و سخت تلاش کن و خودتو مقایسه بادیگران نکن

خیلی خوب فقط بستگی به تلاشت داره . روخودم دارم میبینم از تیر شروع کردم وکسایی که سه سال میخونن رو جلو زدم والان رقیبم کسایی ان که رتبه دورقمی میخوان بیارن باور کن همچی به خودته. از درصد ۱۰ درصد من زیستو شروع کردم به ۷۰ رسوندم واقعا شد .البته توکنکور بخاطراسترس زیستو ۷۰ نزدم ولی بقیه واقعا از حدانتظارم خیلی بهتر شد.ولی البته من یازدهمم خوب بود نسبتا دهمم داغان ولی بازم زیر ۲۰۰۰ میاری دیدم که میگم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز