2777
2789
عنوان

تومور💔☺

237 بازدید | 21 پست

حالم خیلی بده


تنا کسی ک دارم همین رفیقمه

چیزیش بشه ی لحظه زنده نمیمونم:)


بنظرتون توموره💔😅؟

این پیامشه با بدبختی ازش پرسیدم..

ranan zuciya👭☉:
چشام سیاهی میرع
سرم خو درد می‌کنه
درد دارم
بی حسم
حس میکنم سرمو میزارم بیهوش میشم

ع حس حالت تهوع عم دارم

نمیتونی بمونی و ببازی، باید بری و یه گوشه ای دنیاتو بسازی،میرسم به فردا من،مال منن رویاهام👥

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این چه حرفیه نسخه می‌پیچید چرا باید بره دکتر

عاها یادم رف بگم..

دوتامون بدبختیم

مامان باباش مث مال من براشون مهم نیس..

نمیبرنش💔😔

نمیتونی بمونی و ببازی، باید بری و یه گوشه ای دنیاتو بسازی،میرسم به فردا من،مال منن رویاهام👥
حاجی به چیزایی فکر میکنی کلا ۱۳ سالته ها

بازم این حرف تکراری..

آره ۱۳ سالمه ولی قد هزار نفر درد کشیدم..

میفمم همه چیو..

نمیتونی بمونی و ببازی، باید بری و یه گوشه ای دنیاتو بسازی،میرسم به فردا من،مال منن رویاهام👥
دوس پسرته؟؟

☺دارم میگم رفیقمه...

من ۱۳ سالمه ولی مث بقیه نیسم دوس پیر داشته باشم حد خودمو میدونم چون از همه ی پسرا متنفرم

نمیتونی بمونی و ببازی، باید بری و یه گوشه ای دنیاتو بسازی،میرسم به فردا من،مال منن رویاهام👥
خو چی کار کنم من حاملم علایمی که گفتی مثل مال منه🤷🤷🤷

علائم‌تومورم همینطور بود آخه


قبلا یکیو همینطور از دس دادیم

نمیتونی بمونی و ببازی، باید بری و یه گوشه ای دنیاتو بسازی،میرسم به فردا من،مال منن رویاهام👥
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز