انشااله به زودی زود با تلاش و پشتکار و شروع شغل دوم و البته کمک تقدیر ، عزیزم ♥️
ولی یه نصیحت خواهرانه
یادت باشه آدم ها هیچ وقت به داشته هاشون راضی نیستن
سی هم داشته باشی میگی کاش چهل و پنجاه بود
خوبه که با هر چه داری عشق کنی و ازش لذت ببری و پله پله خودتو بالا ببری وگرنه چشم باز میکنی میبینی ۵۰ سالته فقط دوویدی برای بیشتر و بیشتر و زندگی نکردی