2777
2789
عنوان

سلام

204 بازدید | 43 پست

بچه ها کسی میدونه چرا وقتی میخوام لایک کنم‌ همش errorمیده؟؟

از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برای ما هم همینه

 من ومهران عاشق نی نی م عاشق دوقلو بودنشون یدونه پسر یدونه دخترولی خدابهمون نمیده نمیدونم چرا بازم امید دارم که مامان میشم گاهیم نا امید🥺💔 دعام کنین که من و مهرانم  صاحب دوقلو شیم اونی که دلمون میخواد🙂❤    عمه و خاله شدم حالا وقتشه مامان بشم..پروفم آرزومه🥲                                     💚السلام علیک یا صاحب الزمان (عج) 💚                  

مال منم اونطوریه از رو نمیرم چن بار لایک میکنم

مهم نیس طرف چشمش کوچیک باشه یا درشت من آدم میشناسم نابیناست ، ولی محبت رو خوب میبینه ....ب زندگی ای ک آدما ب نمایش میذارن غبطه نخورین...یه فروشنده قشنگ ترین جنس هاشو تو ویترین میچینه  اگه جرعت حرف حق زدنو نداری لاقل برا کسایی کع چرت و پرت میگن دس نزن🤜 دوست عزیز تا وقتی ک خودتو ب خریت زدی نزدیکم نشو اطراف من طویله نیس...ی عده هستن وقتی بیکار میشن حالتو میپرسن شمام هر وقت بیکار شدین جوابشونو بدین....آدم خوبی باش اما وقتت رو تلف نکن ک اینو ب همه ثابت کنی... ب پای علف هرز هر چقدرم آب و کود بریزی برات میوه نمیاره پس مواظب باش برا چ کسی و چ چیزی وقت میذاری🌵🌱اگه همیشه فک کنی حق با توعه هیچی از زندگی یاد نمیگیری..... از دیروز بیاموز ، برای امروز زندگی کن و امید ب آینده داشته باش
مال منم اونطوریه از رو نمیرم چن بار لایک میکنم

دقیقااا منم،همیشه ی خدا سایت خرابه🫤🫤🫤

از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر

صلاح نیست لایک کنی 😂😂

😹😹😹😀

از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر

سایت خرابه

همیشه خرابه

از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر

سایت برا من این شکلی شده 

با یه مرورگر دیگه اومدم

|•همون بگویاسی•| |•پیوسته در تاریخ ساعتی فرا میرسد که در آن، آنکه جرئت کند و بگوید دو دوتا چهارتا میشود، مجازاتش مرگ است•|

طبق معمول سایت ایراد داره 

اره متاسفانه🫤🫤🫤

از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز