2777
2789
عنوان

حس 6

| مشاهده متن کامل بحث + 1821 بازدید | 313 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ممنونم گلم  به ازدواج ختم ميشه؟ يعني طرف آشناس؟ خواهرمم بگو گلي

خواهش 

از لحاظ فامیلی مطمئن نیستم ولی کسیه ک میشناسی حس کردم 

خواهرتون سوالش چیه؟ دقیق تر باشه جوابش درستتره برام

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

لطفا بگو واقعا فردا نمیاد پس ببینمش؟من چکار کنم با این همش بدقولی میکنه.حست درموردش چیه لطفا بگو.ادم ...

حش میکنم خیلی رو حرفاش نشه حساب کرد حالا براساس حسم قضاوتش نمیکنم ک بگم خوبه یا ن .خودت بهتر میشناسی طرف مقابلت رو .اگر میدونی ادم ازدواجی نیس سعی کن رابطت رو کمتر کنی عزیزم 

ادم ممکنه حرفاش یادش بره و قول و قراراش ، اهل سرگرم شدن و خوشگذرونیه؟

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

خواهش  از لحاظ فامیلی مطمئن نیستم ولی کسیه ک میشناسی حس کردم  خواهرتون سوالش چیه؟ دقیق ت ...

والا فاميلي نداريم به سنم بخوره 

يكي معرف هست بنظرت ميان جلو آخرش چي ميشه

خواهرمم درمورد زمان ازدواجش بگو و ويژگي هاش

یادم نیست پرسیده باشم  خیانت نمیکنه؟

عزیزم این سوالاتو من پاسخ نمیدم یه درصد حسم اشتباه باشه مدیون شما میشم .امیدوارم هرچه به صلاحته رقم بخوره و انرژی بد از خونوادتون دور باشه 

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

حش میکنم خیلی رو حرفاش نشه حساب کرد حالا براساس حسم قضاوتش نمیکنم ک بگم خوبه یا ن .خودت بهتر میشناسی ...

نه اهل دور دور واینا نیست زیاد.ولی میخوام بدونم حسش بمن چیه؟اصلا میاد همو ببینیم یانه بلاخره؟

خدایم برایم کافیست،🤍🌱کاربری دست چند نفر است
ممنون که جواب دادید ❤️🙏😊 ان شاالله که هرچی خیره براتون اتفاق بیفته

ممنون عزیزم ❤🌱همچنین

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

حش میکنم خیلی رو حرفاش نشه حساب کرد حالا براساس حسم قضاوتش نمیکنم ک بگم خوبه یا ن .خودت بهتر میشناسی ...

زیاد ازتباط نمیگیریم باهم درکل.

خدایم برایم کافیست،🤍🌱کاربری دست چند نفر است
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز