2777
2789
عنوان

حس 6

| مشاهده متن کامل بحث + 1821 بازدید | 313 پست
معدل امسالم چند میشه

ی خورده ممکنه از ۱۸ پایینتر باشه ..حس میکنم زیاد حالو حوصله اونچنانی نداری.. میدونم بهت سخت میگذره اما تلاشتو بکن ..چیزی نیس ک نتونی شکستش بدی 

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باهاش ازدواج میکنم؟ 

نور بر تاریکی پیروز است✌️🕊.اقایون بیکار خاله زنک که باردار هستید و برای راهنمایی زایمانتون عضو سایت زنونه شدین،انقد به کاربرا درخواست ندین.شما انقدر داغونید که توی دنیای واقعی کسی بهتون محل نمیده،توی مجازی جولان میدین همه جا😏

ویزگی هام بگو ؟  ازمون قبول میشم ؟

کنجکاوی داری معمولا ، خلاقی کمی 

زیاد فکر میکنی دوس داری راجب چیزای مختلف بدونی 

احساساتی هم هستی کمی..گاهی هم حس بی اعتمادی ب بقیه داری

کمی احتمالش بالاس لب مرزی بیشتر 


درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

خودمم سر از رفتارهاش در نمیارم. بخاطر رفتارهای بچگانش باهاش قهر کردم. میتونی حس کنی از چی دلخور ...

احتمال میدم منشاء یه مشکل درونی باشه ، شاید طرحواره داره یا نگرانی و مشکلات زیاد شخصی 

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

اوووووخی چقدر به دلم نشست صحبتهات واقعا ممنونم از وقتی که گذاشتی      

عزیزدلمی🌌🌱 موفق باشی گلم

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

ویژگی همسرمم میگی

درست بودن؟ همسرت صبور و قابل اعتماد ، ممکنه گاهی جدی و درونگراهم بنظربرسه

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

احتمال میدم منشاء یه مشکل درونی باشه ، شاید طرحواره داره یا نگرانی و مشکلات زیاد شخصی 

احتمالا دل منو خیلی شکونده 

دعا می کنم درک کنه کاریو که کرده و غذرخواهیشو ببینم.


حسش بهم چیه؟منو چجور دختری می بینه؟

باهاش ازدواج میکنم؟ 

درصد بالایی داره

بنظر کم کم خوب پیش میره براتون

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

امشال مطمئن نیستم اما تا سال اینده قبولی داری ان شاءالله حس میکنم خیلی مصممی و تلاش و سختی زیادی به ...

عزیزم اگر برای امسال بخوای بیشتر تمرکز کنی با بله و خیر چیزی به حست نمیرسه؟

احتمالا دل منو خیلی شکونده  دعا می کنم درک کنه کاریو که کرده و غذرخواهیشو ببینم. حسش بهم چ ...

اره پشیمونی ک داره ولی بیشتر حس کردم دست خودش نیس 

یه فردی که باید برای بدست اوردنش تلاش کنه ، و کنارت احساس تنهایی نداره 

مشکلاتش مث اینکه زیادن

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

عزیزم اگر برای امسال بخوای بیشتر تمرکز کنی با بله و خیر چیزی به حست نمیرسه؟

احتمالی شاید بتونم بگم 

سوالتو بپرس حس کردم میگم

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خانما تروخدا

nazli021 | 48 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز