2777
2789
عنوان

حس 6

| مشاهده متن کامل بحث + 1821 بازدید | 313 پست
حس میکنم بالای ۱۸  بیشتر نظرم رو ۱۹ و خورده ای

میش در مورد ازدواجم هر چی حس میکنی بگی؟ خصوصیات مالی ظااهری طرف چطوره

خدایم برایم کافیست،🤍🌱کاربری دست چند نفر است

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من کی ازدواج دارم خصوصیات ظاهری ومالیش میگی لطفا؟

اشنایی دارین بهش علاقمند میشی

ویژگی احساسی درونت داری؟ 

ویژگیهاش با تو کمی تضاد داره اما باهم کنار میاین زوج قشنگی میشین 

مهربونه وضع مالیش معمولی 

نزدیک نیس زمانش  تا ۲ سال اینده احتمال میدم .زمانهای دقیقم معمولا خطا دارن احتمالیا رو بهتر میتونم پاسخ درست بدم

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

خیلی خیلی ممنونم ازت گلم     ببخشیدا کلا ازدواجم رو چندسال دیگه میبینی؟ همسرم چه شکلیه کج ...

تا سال اینده احتمال اشنایی هس

خواهش 

اختلاف قدیتون زیاد نیس گاهی جدی ، سعی داره منطقی باشه یسری ویژگیهای خوب دیگه که کم کم جذبت میکنه ، ظاهری از باطنس متفاوته حواست باشه زود قضاوتش نکنی

ظاهری ممکنه مغرور بنظر برسه و جدی اما ته دلش چیزی نیس میزنه برام درونگرا باشه 

مکان اشنایی رو چیزی حس نکردم 

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

اشنایی دارین بهش علاقمند میشی ویژگی احساسی درونت داری؟  ویژگیهاش با تو کمی تضاد داره اما باهم ...

گلم ویژگی اخلاقی تضاد دار یا ظاهری؟

خدایم برایم کافیست،🤍🌱کاربری دست چند نفر است
اون پولی ک قرار بدستم برسه لطفا بگو.خیلی طول میکشه؟

زیاد نه .کمی ولی اخرش میرسه دستت مقدار زیادیش

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

گلم ویژگی اخلاقی تضاد دار یا ظاهری؟

اخلاقی 

باعث یسری ویژگیهایی ک نقاط قوت اون شخصه نقاط ضعف شمارو تقویت میکنه و برعکس ، بهم رشد میدین

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

یه نگرانی و عصبانیتی درونش میبینم یه نوع دلخوری زیاد .. حسش خوبه فقط مشکلی اواخر بوجود اومده ؟ انگار ...

خودمم سر از رفتارهاش در نمیارم.

بخاطر رفتارهای بچگانش باهاش قهر کردم.


میتونی حس کنی از چی دلخور شده؟

تا سال اینده احتمال اشنایی هس خواهش  اختلاف قدیتون زیاد نیس گاهی جدی ، سعی داره منطقی باشه یس ...

اوووووخی چقدر به دلم نشست صحبتهات واقعا ممنونم از وقتی که گذاشتی    

دوستهای قشنگم میشه لطفا برای حاجت رواییم دعا کنین به دعاهاتون خیلی اعتقاد دارم  
امسال فرهنگیان قبول میشم؟

امشال مطمئن نیستم اما تا سال اینده قبولی داری ان شاءالله

حس میکنم خیلی مصممی و تلاش و سختی زیادی به پاش دادی..

نگران نباش بهش میرسی

قوی جلو برو

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

بله یه جور کراشه.میدونم اونم دوسم داره

اره منم حس کردم یه چیزایی هس بینتون .اما مستقل از همین 

همین روال ادامه بده

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

ویژگی ظاهریمو میگی یا ماه تولد

اخلاقی بهتر میتونم بگم .گاهی وقتا تو خودتی یا شایدم درونگرا

یه ناراحتی ای تو دلته ، اما جدید نیس 

فکنم زیادم فکر و خیال داری ن؟ 

مشکلات روحی چیزی نداری اخیرا؟

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

کسی که ازش جدا شدم بهم فکر میکنه ؟

گاهی بهت فکر میکنه ولی جدی نیس درونحد

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

عزیزم ممنونم به نظرت تا اخر امساله ؟

خواهش میکنم امسال درصد پایینی داره 

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز