2777
2789
عنوان

حس ششم؟

216 بازدید | 45 پست

سلام.من احساس میکنم حس شیشمی باشم،توی ۱۴-۱۵سالگیم خیلی دنبال اینجور مسائل بودم و اطلاعاتم راجبش قویه،اینو میدونم که ارتباط با اونا اصلا شوخی بردار نیست.میدم.(بقیه‌شو زیرهمین تایپیک میگم جانمیشه)

دژاوو که میدونید چیه؟اسم باکلاس همون صحنه‌هاییه که وقتی تو موقعیتش قرار میگیریم انگار واسمون آشنان و انگار دیدیمش.

خب این عادیه همه مون داریم ولی واسه من خیلی زیاده.یعنی من وقتی یه صحنه اینشکلی واسم پیش میاد و واسم آشناست با خودم میگم عه الان زنگ خونه رو میزنن و کمتر یکی دو دقیقه همین اتفاق میوفته!

چیزای زیادی بهم الهام شده،مریضیه مادرم که اول گفتن زخمه ولی من حس می‌کردم سرطان باشه و واقعا همینطوری بود.و بهبودش که توی مدت تقریبا کوتاهی بهبود پیدا کرد.یا اینکه توی عروسی عموم همش بی حال بودم و شب قبلش خواب دیده بودم که توی همون عروسی گریه میکنم و اتفاقا به عمه‌م گفتم و گفت گریه تو خواب خوبه ولی اینطوری نبود،همون شب ماشین یکی از عمه هام چپ کرد و پسره 1ساله‌ش فوت کرد.نمیدونم اسم اینا چیه.شما اطلاعی دارید؟میترسم چون شدیدا میدونم اگه واقعا حس ششم یا چشم سومم فعال باشه چیزای خوبی در انتظارم نیست.شمام که سوالی داشتید جواب  میدم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دژاوو که میدونید چیه؟اسم باکلاس همون صحنه‌هاییه که وقتی تو موقعیتش قرار میگیریم انگار واسمون آشنان و ...

عع دژاوو رو گفتی یادم افتاددد

خواهر منم عین توعه...میگفتا ولی میگفتم حتما اشتباه میکنه ولی انگار بعضی ادما ایتجورین

دعا میکنید بچم صحیح و سالم به دنیا بیاد❤️

نگران نباش سعی کن ازاین نیرودرست استفاده کن میدونم سخته ولی کنترلش کن بایدخیلی قوی باشی که اسیب نبینی به کسی هم نگو فقط به ادمایی که مثل خودت هستن وشرایطتودرک میکنن 

گاهی انسانم آرزوست
نه دیگه من نه شمارو دیدم نه چیزی ازتون میدونم که بخام جواب بدم🥲

اسم اینا از خودم بگم میتونی بگی بچم چیع؟؟چون جنسیتشو نمیدونم

اسمم رقیه ۲۰ سالمه و اینا البته چن روز دیگ میشم ۲۰ سال

چیزی ام لازمه بگم؟؟

دعا میکنید بچم صحیح و سالم به دنیا بیاد❤️
عع دژاوو رو گفتی یادم افتاددد خواهر منم عین توعه...میگفتا ولی میگفتم حتما اشتباه میکنه ولی انگار بع ...

اصلا نمیدونم اسم حسم چیه ولی انگار از قبل همه چیزو راجب زندگیه خودم میدونم😐

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز