2777
2789
عنوان

حس ششم؟

85 بازدید | 13 پست

سلام.من احساس میکنم حس شیشمی باشم،توی ۱۴-۱۵سالگیم خیلی دنبال اینجور مسائل بودم و اطلاعاتم راجبش قویه،اینو میدونم که ارتباط با اونا اصلا شوخی بردار نیست.دژاوو که میدونید چیه؟اسم باکلاس همون صحنه‌هاییه که وقتی تو موقعیتش قرار میگیریم انگار واسمون آشنان و انگار دیدیمش.

خب این عادیه همه مون داریم ولی واسه من خیلی زیاده.یعنی من وقتی یه صحنه اینشکلی واسم پیش میاد و واسم آشناست با خودم میگم عه الان زنگ خونه رو میزنن و کمتر یکی دو دقیقه همین اتفاق میوفته!

چیزای زیادی بهم الهام شده،مریضیه مادرم که اول گفتن زخمه ولی من حس می‌کردم سرطان باشه و واقعا همینطوری بود.و بهبودش که توی مدت تقریبا کوتاهی بهبود پیدا کرد.یا اینکه توی عروسی عموم همش بی حال بودم و شب قبلش خواب دیده بودم که توی همون عروسی گریه میکنم و اتفاقا به عمه‌م گفتم و گفت گریه تو خواب خوبه ولی اینطوری نبود،همون شب ماشین یکی از عمه هام چپ کرد و پسره 1ساله‌ش فوت کرد.نمیدونم اسم اینا چیه.شما اطلاعی دارید؟میترسم چون شدیدا میدونم اگه واقعا حس ششم یا چشم سومم فعال باشه چیزای خوبی در انتظارم نیست.شمام که سوالی داشتید جواب میدم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

Rازم‌خوشش میاد یانه؟

کی ازدواج میکنم؟فامیله یا غریبه؟

نهایتا دل به جایی می رسد که دو راه بیشتر ندارد:یا باید خون شود یا سنگ.‌‌‌‌‌‌‌     وَتَنَت وَطَنَم...♡💍🥰A♡                            تو نیمِ دیگر ِمن نیستی تمام منی...A          

هنوز س ماهمه ولی حس میکنم رو ب پایینه

حس اول گفت پسره ولی اگه روبه پایین باشه هم پسره مادر بزرگم قدیما میگفت واسه هر کی گفتم به غیر از یه نفر درست در اومده ته دلم میگه مال تو پسره 

به نظرت پسرداییم بهم علاقه داره یانه؟ پیش قدم بشم حسمو بهش بگم؟

نه نگو من به پسر خالم گفتم با اینکه اون چند جا گفته بود دوستش دارم البته به یه خانمی پیام دادم اونم گفت که اگه تو اول پیشنهاد بدی رد میشی ولی بازم این غلط رو کردم 😂😂😂😂

خب چرا ردت کرد مگه نگفته دوسش دارم؟

منم یه کرمی داشتم برای اینکه به گناه نیفتم میریدم بهش 😂😂😂😂اون موقع با ایمان زیاد دوستش داشتم ولی اگه میبینی آدم راز داریه بگو بهش حد اقل خودت از این بلا تکلیفی در میایی 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز