2777
2789
عنوان

عکاسی

26 بازدید | 0 پست

تو تهران کسی رو برای عکاسی سراغ دارین ؟ که دوربینش خوب و با کیفیت باشه ؟

من همش میخوام از بچه هام عکس بندازم نمیتونم هردقه ببرم آتلیه دوتا دونه عکس بندازم . هزینه ش بالا میشه

یه نفر میومد خونمون عکاسی میکرد شهرشو عوض کرد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

و شاید😔

maryam_k_pmlm | 29 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز