2777
2789
عنوان

حس 6

| مشاهده متن کامل بحث + 598 بازدید | 88 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چنتا ویژگی از من میگی؟! محمد دوسم داره؟🥲 دلیل اینکاراش چیه پس

شیطون و بانمکی قلب مهربونی داری 

حواست هس چی رو کجا میگی و احترام نگه میداری 

احساساتی هستی

حس میکنم چیزی ذهنش رو بهم ریخته یا درگیری خاصی داره ربطی به احساسش به شما نداره

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

واقعا از نظر خودم همه چی دیگه تموم شده 😔

اره احساست مثل غرق شدن در یه دریای پر از مشکل و سختیه 

یکم کشمکش بینتون هست احتمالا بحث زیادی شده بینتون 

طول میکشه ها ولی حس میکنم حل بشه 

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

عزیزم امسال رشته و دانشگاهی که مدنظرمه و می خوام قبول میشم و به هدفم می رسم؟

و اینکه آیا کنکور فرهنگیان هم مجاز به انتختاب رشته میشم؟

احتمالا وقتی ، از درد میوفتی رو زانوت من خیلی دور از توعم ، روی زانوی خودم.💙🪼 https://t.me/FaalHoosh_bot?start=1159340394
خو اگه جوابه واقعا چ فکری درمورد من داره؟؟

اواخر بحث داشتین؟ سوتفاهم برای هردوتون احتمال بالا داره 

شاید فکرمیکنه منظورشو خوب متوجه نمیشی یا حسشو درک نکردی

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

شیطون و بانمکی قلب مهربونی داری  حواست هس چی رو کجا میگی و احترام نگه میداری  احساساتی ه ...

دقیقا درسته ولی برا عزیزام فقط احساساتی هستم

ابجی من ترکش کردم چون خیلی اذیتم میکرد و حس ناکافی بودن میداد بخاطر همین مشکلاتش

رفتم ک راحت باشه:(💔 اگه دوسم داشته باشه میاد سمتم

بنظرت بهم بر میگردیم؟

و اینکه حست راجب اون رشته و دانشگاه چیه؟ بهش میرسم حتی تعهدی؟

برات صدقه میدم لطفا بگوو

خیلی مهمن


سلام کی ازدواج میکنم و اطدواج خوبی میکنم

سلام کمی عجولی یا ترس پنهان  درونت میبینم ازخودت سعی کن دورش کنی 

ازدواج کمی طول میکشه برای شما بهتره استقلالت رو بیشتر کنی و محکم تر روی اهدافت تمرکز کنی 

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

اونی ک رفته ب فکرم هست دوستم داره؟ برا ارطباط دوباره میاد جلو؟

احتمال پایینه متاسفم

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

اواخر بحث داشتین؟ سوتفاهم برای هردوتون احتمال بالا داره  شاید فکرمیکنه منظورشو خوب متوجه نمیشی ...

ن نبودش اصلا

حس میکنی انرژی منفی داره؟ذات خراب؟یا؟

وقتی صبح زود⏰بدلیل کاهلی ازخواب برخاستن راب تعویق می اندازید این جمله را در ذهن مرور کنید:باید برخیزم و کاری را انجام دهم که برازنده یک انسان است💙🌱
ب ازدواج میرسیم ؟ آدم مناسبیه واسم ؟ 

حس میکنم به ظاهرش برسه یا مرتب باشه درسته؟ 

چیز بدی راجبش ندیدم بااینحال بهتره بیشتر بشناسیش 

فاصله مکانی بینتون نیس؟یا یه سفریا مهاجرتی احتمال هس نزدیک باشه که ازدواجو به تاخیربندازه

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

شغل مو ادامه بدم  یا  ول کنم.. ؟!

ادامه بدی احتمالا فشار زیادی روت باشه 

بازم این چیزی نیست که با حس۶ بشه تصمیم گرفت با خودته این عزیزم

درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.

شیطون و بانمکی قلب مهربونی داری  حواست هس چی رو کجا میگی و احترام نگه میداری  احساساتی ه ...

دقیقا درسته ولی برا عزیزام فقط احساساتی هستم


ابجی من ترکش کردم چون خیلی اذیتم میکرد و حس ناکافی بودن میداد بخاطر همین مشکلاتش


رفتم ک راحت باشه:(💔 اگه دوسم داشته باشه میاد سمتم


بنظرت بهم بر میگردیم؟


و اینکه حست راجب اون رشته و دانشگاه چیه؟ بهش میرسم حتی تعهدی؟


برات صدقه میدم لطفا بگوو


اقای جباری بهم کمک میکنه اگ بهش بگم؟


خیلی مهمن

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز