2777
2789

سلام عزیزم خوبی.

ببخشید یه سوال داشتم

من توی این امتحانای نهایی دوتا نمره زیر ۱۴ اوردم مدرسه نمونه دولتی درس میخونم....با این دوتا میتونن منو اخراج کنن؟

میشه برای حاجتم یه صلوات بفرستی؟اگه نگاهت به امضام افتاد بدون خیلی به دعاهات نیاز دارم حتی ممکنه خدا به خاطر یه صلوات مشکل منو حل کنه از خدا میخوام صد برابر این کار خیری که میکنی به زندگی خودت برگرده و بهترینا برات اتفاق بیوفته:)) 😭❤️دعاهای شما میگیره تروخدا دعام کنین

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش