2789
عنوان

لیزر co2

436 بازدید | 15 پست

بچه ها من برا لیزر لک سوختگی قدیمی انجام دادم دیشب ینی شیشونیم بعدازظهر تموم شد و ی کرم برام زد 

الان ی صابون هم برا شستشو بهم داده گفت تا سه روز حموم نرو 

الان صورتم بشورم یا نه؟!

چیکار کنم؟

کسی تججربه داره دکترش خیلی بیتوجه بود 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من انجام دادم گفت تا ۳ روز اب نخوره و کرم رو با دستمال از رو صورتم اروم پاک میکردم و مجدد میزدم  ...

خب عزیزم اون قسمت صورتت لک سباه داشت درسته، برا من درجه ۳۰ زد 

پس صابون برای چی داده؟؟

خب عزیزم اون قسمت صورتت لک سباه داشت درسته، برا من درجه ۳۰ زد  پس صابون برای چی داده؟؟

من لک نداشتم برای جای جوش رفته بودم اصلا صابون نداد ترمیم کننده میزدم باید سوال میکردی ازشون طریقه مراقبت رو چون خیلی الان پوستت نازک و حساس شده مراقبتش باید خیلی دقیق باشه وگرنه لک بدتر میاره پوستت 

زنگ بزن از منشی بپرس 

سلام عزیزم میخواستم بدونم از نتیجه لیزر CO2 راضی بودی

بستگی داره برا چی بری

من برا جا سوختگی رفتم اینجا ک رفتم دکتره عمومی بود تر زد

ولی متخصص رفتم اره راضی بودم

بستگی داره برا چی بری من برا جا سوختگی رفتم اینجا ک رفتم دکتره عمومی بود تر زد ولی متخصص رفتم اره را ...

خوبه خوشحالم برات راضی بودی، من برا منافذ باز میخوام برم کوچک هستن ولی عمقشون زیاد ، شنیدم دردش هم زیاد؟🫣 دکتر متخصص تهران رفتی؟

خوبه خوشحالم برات راضی بودی، من برا منافذ باز میخوام برم کوچک هستن ولی عمقشون زیاد ، شنیدم دردش هم ...

نه همینجا شهرمون رفتم

نه درد خاصی نداشت البته عمومیه پوستمو سوزوند 🥲 تا چند ماه جاش موند ولی این یکی نه ی هفته ای جاش رفت جای خاصیم نداشت ینی

پولش زیاده شاید اونقدر ارزش نداشته باشه اگ مشکل مالی نداری برو

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792