imfatemeh80 مدیر استارتر عضویت: 1402/07/04 تعداد پست: 311 عنوان حسادت! 87 بازدید | 5 پست شما اگه ببینین یکی تموم ارزوهای شما و حسرتاتونو داره زندگی میکنه چه حسی بهتون دست میدهبنظرتون حسادت من طبیعیه 1403/01/22 | 00:27 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
maedeheidari عضویت: 1402/04/29 تعداد پست: 10413 درمان حساادت اینه که برا طرفت دعای خیر کنیدر ثانی اینم بدون تو فقط دارایی هاشو می بینیرنجهاشو نمی بینی هر چه از دوست رسد نیکوست...
imfatemeh80 مدیر استارتر عضویت: 1402/07/04 تعداد پست: 311 طبیعیه تا این حد ک میشینم گریع میکنم🥲از ناراحتی
imfatemeh80 مدیر استارتر عضویت: 1402/07/04 تعداد پست: 311 من حسادت نه فقط حسرت میخورم که من چی کم داشتم دقیقا منم