2777
2789
عنوان

خیانته یا ... ؟

131 بازدید | 9 پست

بچه ها من ۳ ماهه با یکی دوست شدم خیلی خوبیم با هم ، بعدش اصلا سابقه نداشته که بی خبر جایی بره یا غیبش بزنه ! چون میدونه نگران میشم همیشه خبر میده همه چیو ، امروز صبح پیام داد بهم صبح به خیر گفت ، میخواست بره صنف گوشی فروشا ، یه شکایتی داشت از کسی که بهش گوشی خراب فروخته بود ، صبح گفت دارم میرم صنف ، تقریبا ساعت ۱۱ صبح بود 

من ساعت ۱ ظهر جوابشو دادم اینترنتش روشن بود ولی جواب نداد

بعد خوابم برد ساعت ۵ عصر بیدار شدم دیدم جواب نداده نگران شدم پیام دادم دیدم نتش خاموشه ، تا همین الانم هر چی زنگ میزنم گوشیش روشنه ولی جواب نمیده ، نتشم خاموشه ! کارشم تو اینستاس یعنی بخاطر اینستاشم شده باید تا الان نت و روشن میکرد 

کسی رو هم از اطرافیانش نمیشناسم سوال بپرسم 

بعد نمیدونم واقعا الان چه فکری باید بکنم ؟ 

اتفاقی براش افتاده مُرده زندست تصادف کرده یا چی !  یا داستان خیانته و این چیزا 🤦🏻‍♀️ 

چیکار کنم واقعا دارم دیوونه میشم نمیدونم چه فکری باید بکنم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چجوری بخوابم با این فکر و خیالا 

من واقعا اون آقا رو نمیشناسم که حدسی راجب کارش بزنم

اگه این سکوت و خاموشی پیدا کنه بله خواستار ادامه نیست مثلا از ۳ روز به بعد ... 

یا اینکه بخواد واکنش تو رو ببینه بهش وابسته ای یا نه

فعلا باید به این فکر کنی که شاید مشکلی پیش اومده

هر وقت هم سر و کلش پیدا شد سوال پیچش نمیکنی

دیگه هم بهش تکست نده .

ببین خودش چه حرکتی میزنه

               " از آن ها که تسلایشان می دادم                 ‌‌‌‌‌                                غمگین تر بودم ..."
الان خیلی مهم نیست بقیه ی چیزا  بیشتر نگرانشم واقعا که چیزیش نشده باشه  

عزیزم یه روز بیشتر نیست .

بعدشم باید صبر کنی !

اتقدر خودتو هم آزار نده

               " از آن ها که تسلایشان می دادم                 ‌‌‌‌‌                                غمگین تر بودم ..."
وااای عزیزم خیلی حس بدیه نگرانیو بزار کنار خون سردیتو حس کن ۳ روز صبر کن دیدی خبری ازش نیس امیدو ازش ...

آخه میگم کارش توی اینستاس جونش به جون اینستاش وصله ، به فرض منو بخواد بپیچونه دیگه چرا باید نتش رو از ظهر خاموش کنه تا این ساعت ؟ واسه همین بیشتر نگرانشم تا اینکه فکرای دیگه ای کنم 

آخه میگم کارش توی اینستاس جونش به جون اینستاش وصله ، به فرض منو بخواد بپیچونه دیگه چرا باید نتش رو ا ...

خب عزیزم خودت که میگی نگرانت نمیزاشت حتما یه اتفاقی افتاده که نیست ولی نگران نباش فکرای بدو از سرت دور کن وقتی اومد یه جواب قانع کننده ای هست واسه نبودنش

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز