2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یعنی خدا منو میبخشه؟

خوش اومدین سر سفره رحمت، مغفرت و اجابت خدا!
در توبه و مهربانی و بخشش خدا همیشه برای بنده اش بازه.
شخص توبه کننده محبوب خداست.
بسم الله الرحمان الرحیم.
خدا ارحم الراحمینه. مهربانترین مهربانانه. خدا توبه پذیر و غفوره.
خدا به بنده هاش نزدیکه و اجابتگر دعاهای ماست. خدا مهربان و دوستدار ماست.
خدا عاشق و مشتاق و منتظر ماست تا خالصانه به آغوش رحمتش برگردیم.
کارای خوبمون رو بیشتر و از گناهانمون صادقانه و خالصانه توبه و به سمت خدا برگردیم.
اونوقت خدا ما رو مشمول مغفرت و رحمت بینهایتش میفرماید.
فقط باید سعی کنیم دیگه اون گناه رو تکرار نکنیم و گذشته رو هم جبران کنیم. مثلا نمازها و روزه های قضا رو به جا بیاریم و اگه حق الناس هم بر گردنمون هست جبران کنیم.
تاپیکام رو بخونین همشون امیدبخشه و درباره توبه پذیری و رحمت واسعه خدا و مهربانی امام زمانه
این کتاب کاملا امیدبخش رو درباره رحمت و محبت و مغفرت و اجابت خدا بخونین.
جلوه هایی از رحمت و مهربانی واسعه الهی:

بسم الله الرحمان الرحیم. سلام. نابینا هستم. صفحهخوان nvda, همه نوشته های متنی جز عکسنوشته ها رو در کامپیوتر میخونه. امروز برای سلامتی و ظهور امام زمانت دعا کردی؟ صلوات فرستادی؟ برای فرج و رفع غربت هزار ساله امام معصوم و مهربانت چه کردی؟! امام مهدي(عج) مانند جد بزرگوارشان امام علی (علیه السلام)، برایمان دعا میکنند و بر دعاهاي ما «آمين» ميگويند. امام امير المؤمنينعليه السلام به رميله ميفرمايد: اي رميله! هيچ مؤمني نيست كه بيمار شود، مگر اينكه به مرض او مريض ميشويم، و اندوهگين نشود مؤمني، مگر اينكه به خاطر اندوه او، اندوهگين گرديم، و دعايي نكند مگر اينكه براي او آمين گوييم، و ساكت نماند مگر اينكه برايش دعا كنيم. همه هستی و وجودمون و نعمتهایی که داریم به برکت وجود حضرته. ما خلیفه خدا در زمینیم و باید کانال رحمت الهی باشیم، در آخرت همه با هم بریم بهشت. من با خدا و امام زمان عهد کردم که به همه امید بدم و همه رو دعوت کنم سر سفره پرمهر خدا و اهل بیت و به خاطر همین عهدم به این سایت اومدم.

خوش اومدین سر سفره رحمت، مغفرت و اجابت خدا! در توبه و مهربانی و بخشش خدا همیشه برای بنده اش بازه. شخ ...

مرسی عزیزم خداخیرتون بده برام دعا کنید یه گره بزرگ افتاده به زندگیم که نمیتونم بازش کنم جز خدا هیچ کس قادر به این کار نیست به خدا بگید من ایقد صداش میزنم کجاست که صدامو نمیشنوه دیگه بریده ام😭😭

مرسی عزیزم خداخیرتون بده برام دعا کنید یه گره بزرگ افتاده به زندگیم که نمیتونم بازش کنم جز خدا هیچ ک ...

شخص توبه کننده محبوب خداست. حالا که توبه کردین محبوب خدا شدین و به نزدیکی و اجابت و دوستی و رحمتش شک نکنین. این جمله ای که نوشتم آیات قرآنه که برکات توبه رو نوشته.

بسم الله الرحمان الرحیم. سلام. نابینا هستم. صفحهخوان nvda, همه نوشته های متنی جز عکسنوشته ها رو در کامپیوتر میخونه. امروز برای سلامتی و ظهور امام زمانت دعا کردی؟ صلوات فرستادی؟ برای فرج و رفع غربت هزار ساله امام معصوم و مهربانت چه کردی؟! امام مهدي(عج) مانند جد بزرگوارشان امام علی (علیه السلام)، برایمان دعا میکنند و بر دعاهاي ما «آمين» ميگويند. امام امير المؤمنينعليه السلام به رميله ميفرمايد: اي رميله! هيچ مؤمني نيست كه بيمار شود، مگر اينكه به مرض او مريض ميشويم، و اندوهگين نشود مؤمني، مگر اينكه به خاطر اندوه او، اندوهگين گرديم، و دعايي نكند مگر اينكه براي او آمين گوييم، و ساكت نماند مگر اينكه برايش دعا كنيم. همه هستی و وجودمون و نعمتهایی که داریم به برکت وجود حضرته. ما خلیفه خدا در زمینیم و باید کانال رحمت الهی باشیم، در آخرت همه با هم بریم بهشت. من با خدا و امام زمان عهد کردم که به همه امید بدم و همه رو دعوت کنم سر سفره پرمهر خدا و اهل بیت و به خاطر همین عهدم به این سایت اومدم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز