2777
2789
عنوان

کنکور

167 بازدید | 22 پست

سلام بچه ها من کنکوریم امسالم سال اخربه که میتونم کنکور بدم تا العان دست پا شکسته خوندم ولی ریاضی رو خیلی خوب بلدم یک کنکور هست توی اردیبهشت یکی هم توی تیر تازه برا ترمیم معدل هم باید بخون میشه کسی که مشاور یا خودش قبول شده بگه توی این تایم مونده چیکار کنم؟دست پا شکسته خوندم میدونم کار اشتباهی کردم ولی العات قصد جبران دارم چجوری تمرکزم رو ببرم بالا؟خیلی فشار بالایی رومه

بچه ها رشتم تجربی و هیلی علاقه دارم پرستاری قبول شم ولی خیلی وقت کم دارم استرسم هم بالاست نمیدونم بای چیکار کنم؟کنکور اردیبهشت کاش نبود میشستم قشنگبرا تیر میخوندم


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سایت مطمعنی هست؟

عزیزم من خودم ۴ ساله پشت کنکورم سال اولم یکی دوماه باهاشون برداشتم خوب بود ولی دیر شروع کردم نشد امسال خودم کنکور میدم باز هدف منم پرستاریه از بهمن گرفتم راضیم 

تیکر هدفم:)
همنقدان مونده رو خوب بخونی پیرا میاری نهایی رو خوب سرمایه گذاری کن اگ دوره های جمع بندی هن میگرفتی خ ...

دوره جمع بندی کلاسینو رفتم ولی هی عقب میوفتم چون تمرکز ندارم زیاد

خوش به حالت کاش منم از بهمن شروع کرده بودم

من با طلاقم و صدتا مصیبت شروع کردم و دیت و پا شکسته از تابستون شروع کردم در واقع ولی خب اگ یچیزایی بلدی تا تیر میتونی یسری حذفیات داشته باشی و برسی به یه رشته معقول سعی کن یه ازمونم حتمن ثبت نام کنی

تیکر هدفم:)
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

درد دل

pesareiran | -2 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز