atris2000 مدیر استارتر عضویت: 1401/09/07 تعداد پست: 317 عنوان موبر 65 بازدید | 4 پست پودر یا اسپری مو بر میشناسین که بعدش نیازی به ژیلت یا کاردکش نداشته باشه؟ فقط با شست و شو کل موها رو ببره ؟ بامداد خمار وزن فعلی ۷۵ هدف یک ۷۰ هدف دو ۶۵ هدف سه ۶۲ گروه نارنجی🍊 1403/01/18 | 18:40 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
atris2000 مدیر استارتر عضویت: 1401/09/07 تعداد پست: 317 نه :°) بامداد خمار وزن فعلی ۷۵ هدف یک ۷۰ هدف دو ۶۵ هدف سه ۶۲ گروه نارنجی🍊
enanajon عضویت: 1402/12/08 تعداد پست: 11 نوره نه احتیاج به ژبلت داره نه کاردک بعداز دودقیقه بگیر زیر اب لیف بکش تمیز وسفید ونرم میشه 😉