2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بنظرم بخاطر شرایط سیاسی قیمت اینجوری ترکید دست نگه دارین

از نشانه های روشنفکری در نی نی سایت:۱-نگاه نکردن برنامه های تلویزیون ایران۲-داشتن دین انسانیت۳-کار نکردن در خانه پدرشوهر۴-به من چه به توچه۵-ازدواج نکردن به روش سنتی۶-نیاوردن بچه و نگهداری از سگ و گربه بجای بچه۷-خطاب کردن کسایی که ۱بچه بیشتر دارن با عنوان بی کلاس و بیفکر۸-قبول نداشتن مسائل دینی ولی فتوا دادن به کسایی که کاشت ناخن و مژه دارن که نماز دلی بخون قبوله (تو که اصلا نمیدونی چی به چیه چرا الکی حکم میدی؟ مهم دله چیه؟ پس آداب و احکام چی!!!قانون قانونه...رعایتش همه جا واجب...توی رانندگی یه میلی متربرو رو خط عابر پیاده بزن به یکی دیه داره چون تو قانون رو رعایت نکردی ...تو فوتبال گل میزنن افساید باشه مردوده....حالا رسید به قانون های دین رعایتش میشه الکی و سختگیری!!!!همه هم از دم میشن مجتهد و مبلغ...کسی هم بگه حرفتون اشتباهه میگین مغزتون زنگ زده 
بنظرم بخاطر شرایط سیاسی قیمت اینجوری ترکید دست نگه دارین

یعنی میاد پایین؟ یا میره بالا من میخوام بفروشم

  خداجونم همون جور که معجزه ات رو بمن نشون دادی همون جورم بزودی زود ب جاریم نشون بده و همه منتظرای نی نی سایت   خدا جون بزار با خبر بارداری جاریم خوشحالیم از مادرشدنم کامل بشه انشالله من منتظرما تا قلب نی نی من ب تپش بیاد انشالله جاریمم باردار بشه و همه منتظرا                        علی اصغر امام حسین قربونش برم با امام رضا جونم حاجتم رو دادن 

اطلاعی ندارم ماهم می‌خواستیم بخریم طلافروش آشنا داریم گفت بخاطر این شرایط یهویی کشیده بالا حتی گفت خودم هم خرید از مشتری ندارم فعلا 

از نشانه های روشنفکری در نی نی سایت:۱-نگاه نکردن برنامه های تلویزیون ایران۲-داشتن دین انسانیت۳-کار نکردن در خانه پدرشوهر۴-به من چه به توچه۵-ازدواج نکردن به روش سنتی۶-نیاوردن بچه و نگهداری از سگ و گربه بجای بچه۷-خطاب کردن کسایی که ۱بچه بیشتر دارن با عنوان بی کلاس و بیفکر۸-قبول نداشتن مسائل دینی ولی فتوا دادن به کسایی که کاشت ناخن و مژه دارن که نماز دلی بخون قبوله (تو که اصلا نمیدونی چی به چیه چرا الکی حکم میدی؟ مهم دله چیه؟ پس آداب و احکام چی!!!قانون قانونه...رعایتش همه جا واجب...توی رانندگی یه میلی متربرو رو خط عابر پیاده بزن به یکی دیه داره چون تو قانون رو رعایت نکردی ...تو فوتبال گل میزنن افساید باشه مردوده....حالا رسید به قانون های دین رعایتش میشه الکی و سختگیری!!!!همه هم از دم میشن مجتهد و مبلغ...کسی هم بگه حرفتون اشتباهه میگین مغزتون زنگ زده 

[QUOTE=334509112]فعلا تحت تاثیر شرایط  الان اینطور افسارگسیخته رفته بالا  ولییییییی آبان طلا ۴تومنو میبینه ...[/QUOTE والا اینجور ادامه پیدا کنه هفته بعدی از چهار هم رد میشه

خیلی رفت بالا لامصب

انشالله بیاد پایین

از نشانه های روشنفکری در نی نی سایت:۱-نگاه نکردن برنامه های تلویزیون ایران۲-داشتن دین انسانیت۳-کار نکردن در خانه پدرشوهر۴-به من چه به توچه۵-ازدواج نکردن به روش سنتی۶-نیاوردن بچه و نگهداری از سگ و گربه بجای بچه۷-خطاب کردن کسایی که ۱بچه بیشتر دارن با عنوان بی کلاس و بیفکر۸-قبول نداشتن مسائل دینی ولی فتوا دادن به کسایی که کاشت ناخن و مژه دارن که نماز دلی بخون قبوله (تو که اصلا نمیدونی چی به چیه چرا الکی حکم میدی؟ مهم دله چیه؟ پس آداب و احکام چی!!!قانون قانونه...رعایتش همه جا واجب...توی رانندگی یه میلی متربرو رو خط عابر پیاده بزن به یکی دیه داره چون تو قانون رو رعایت نکردی ...تو فوتبال گل میزنن افساید باشه مردوده....حالا رسید به قانون های دین رعایتش میشه الکی و سختگیری!!!!همه هم از دم میشن مجتهد و مبلغ...کسی هم بگه حرفتون اشتباهه میگین مغزتون زنگ زده 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز