2789
عنوان

۰۳/۰۲/۰۱

179 بازدید | 8 پست

دلم میخواست بگم ...

چی میشد اگه روز خاصی بود ؟

مثلا یه اتفاق خاصی میفتاد ...

داشتم تاریخ رو نگاه میکردم متاسفانه همه چیززززز کنسله 😔

چه روز مبارکی ...

فرداش امتحان میان ترم دارم ...درسمم از اوناست که احتمال افتادن بالا وجود داره و باید بدون وقت تلفی بخونم 🙃

همه چی آرومه ،من چقدر خوشبختم 🙂😂

به من نیومده از این تاریخ رند و خفنا اتفاقی بیفته برام ...

همه چیز باید در نامنظم ترین حالت ممکن شکل بگیره 😁

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تاریخیه که نه میتونم ازدواج کنم 

نه میتونم زایمان کنم 

نه میتونم به دنیا بیام 

تنها کاری که میتونم بکنم اینه که از دنیا برم 💔😂

هرگز با یک احمق بحث نکنید،تماشاگران ممکن است نتوانند تفاوت را تشخیص دهند.هیچ جنس مذکری به هیچ وجه نه توی تاپیک های من شرکت کنه ، نه منو ریپ بزنه ، نه بهم درخواست دوستی بده ❌ زیر ۲۲ سال به هیچ وجه تو تاپیک های من شرکت نکنه و منو ریپلای نکنه من تو گوشیم بازی ندارم خاله 😉

انرژی منفی نده ب خودت

شاید خدا برات ارزو های قشنگی چیده گذاشته کنار

ناشکری نکن اگه خدایی نکرده این روز رند قشنگ کسی از دست بدی خوبه؟؟؟

جان دلم خداروشکر کن برای سلامتی ک داری امشب شب قدره

ازت میخام برای من نی نی تو شکمم دعا کنی و صلوات بفرستی

بهرینارو برات میخام گلم

انرژی منفی نده ب خودت شاید خدا برات ارزو های قشنگی چیده گذاشته کنار ناشکری نکن اگه خدایی نکرده این ...

بحث ناشکری و انرژی منفی نیست 😅

ایشالا ...

خدا نکنه 🌿

خداروشکر واقعا 

من که بنده ی خوب خدا نیستم ولی دعا میکنم 🌿

مرسی از شما 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز