2789
عنوان

؟؟؟😶

42 بازدید | 8 پست

مسخرم نکنیدا.     شاخه نبات و پودر قند از قنادیا می‌خرین یا از جاهای دیگه؟؟ کجا دارن.  

انقد تعلیق شدم که دیگه سیم‌کارت نداشتم وارد سایت شم سایت خواهرمو اجاره کردم. اگه رو عمت غیرت داری گزارش نزن🤣تاپیکای قبل مربوط به خواهرمه💓.. رسیدی ࡅߺ߳ܘܟ߭ߕ، ࡃࡅ࡙ࡅߺ߲ࡉ نداره ، ࡅ࠭ܦ߳ߕܘ سرخط..یه لیسانسه ی بیکار هستم با کلی آرزوی قشنگ(ماییم و دلی ک هزار رویا برای شکفتن دارد!🤍🌱)...  خدایا مرسی که سرنوشتمو به سرنوشتش گره زدی💓M💓عشق من و تو مانند میخ طویله‌ای می‌ماند که هیچ خری قادر به کندن آن نخواهد بود😂در من هست هزار من  گر بشکند یک من  زاده شود من دیگری♡..
پودر قندو از قنادی گرفتم ولی شاخه نباتو از عمده فروشی...سوپریا هم دارن

مرسی🌹 

انقد تعلیق شدم که دیگه سیم‌کارت نداشتم وارد سایت شم سایت خواهرمو اجاره کردم. اگه رو عمت غیرت داری گزارش نزن🤣تاپیکای قبل مربوط به خواهرمه💓.. رسیدی ࡅߺ߳ܘܟ߭ߕ، ࡃࡅ࡙ࡅߺ߲ࡉ نداره ، ࡅ࠭ܦ߳ߕܘ سرخط..یه لیسانسه ی بیکار هستم با کلی آرزوی قشنگ(ماییم و دلی ک هزار رویا برای شکفتن دارد!🤍🌱)...  خدایا مرسی که سرنوشتمو به سرنوشتش گره زدی💓M💓عشق من و تو مانند میخ طویله‌ای می‌ماند که هیچ خری قادر به کندن آن نخواهد بود😂در من هست هزار من  گر بشکند یک من  زاده شود من دیگری♡..

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نبات عطاری داره پودر قند هم لوازم قنادی

کسی قدر دل پاک مونه هرگز نمی دونه مو "موسی" هم ِبشُم "آسیه" از "آبُم" نمی گیره.نِفهمید و نمیفهمن مُنو درد مونه اینجا مو خط دکترُم خالو کسی قابُم نمی گیره 🍀

از اونایی ک لوازم قنادی دارن  چ‌مسخره ایی ؟🥲🫂

مرسی🌹. 

گفتم الان ی عده میان میگن چطور نمیدونی از کجا باید بخری😁

انقد تعلیق شدم که دیگه سیم‌کارت نداشتم وارد سایت شم سایت خواهرمو اجاره کردم. اگه رو عمت غیرت داری گزارش نزن🤣تاپیکای قبل مربوط به خواهرمه💓.. رسیدی ࡅߺ߳ܘܟ߭ߕ، ࡃࡅ࡙ࡅߺ߲ࡉ نداره ، ࡅ࠭ܦ߳ߕܘ سرخط..یه لیسانسه ی بیکار هستم با کلی آرزوی قشنگ(ماییم و دلی ک هزار رویا برای شکفتن دارد!🤍🌱)...  خدایا مرسی که سرنوشتمو به سرنوشتش گره زدی💓M💓عشق من و تو مانند میخ طویله‌ای می‌ماند که هیچ خری قادر به کندن آن نخواهد بود😂در من هست هزار من  گر بشکند یک من  زاده شود من دیگری♡..
نبات عطاری داره پودر قند هم لوازم قنادی

مرسی🌹

انقد تعلیق شدم که دیگه سیم‌کارت نداشتم وارد سایت شم سایت خواهرمو اجاره کردم. اگه رو عمت غیرت داری گزارش نزن🤣تاپیکای قبل مربوط به خواهرمه💓.. رسیدی ࡅߺ߳ܘܟ߭ߕ، ࡃࡅ࡙ࡅߺ߲ࡉ نداره ، ࡅ࠭ܦ߳ߕܘ سرخط..یه لیسانسه ی بیکار هستم با کلی آرزوی قشنگ(ماییم و دلی ک هزار رویا برای شکفتن دارد!🤍🌱)...  خدایا مرسی که سرنوشتمو به سرنوشتش گره زدی💓M💓عشق من و تو مانند میخ طویله‌ای می‌ماند که هیچ خری قادر به کندن آن نخواهد بود😂در من هست هزار من  گر بشکند یک من  زاده شود من دیگری♡..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز