2777
2789
عنوان

بکارت

615 بازدید | 18 پست

سلام بچه ها ببخشید یه سوال خیلی شخصی دارم  من خوندم که بکارت ۵۰ درصد خانوما خون ریزی نداره شماهایی که ازدواج کردین تو رابطه بوده که خونریزی نداشته باشین و شوهرتون چه عکس العملی داشت ؟؟؟؟؟؟


ببخشید ...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من نداشتم گواهی هم نگرفته بودم چون کاملا به خودم اعتماد داشتم. خداروشکر همسر فهمیده ای هم دارم که حتی یه بار حرف منفی نزد و خودشم یه بار که دربارش حرف زدم گفت از قبل شنیده بوده خیلیا خونریزی ندارن خصوصا اگه خانم تحریک و آماده باشه امکان خونریزی خیلی کمتر میشه

‏انگلیسی‌ها ضرب المثلی دارند با این مضمون : کسی که فقط لندن را دیده باشد؛ لندن را هم‌ نمیشناسد !               منظور این است که شما باید رم، پاریس و برلین را هم ببینی تا بتوانی بگویی لندن شهر خوبی هست یا نه...           «تک منبعی بودن» انسان را متعصب و خشک بار می‌آورد و عمق فهم او را به طرز عجیبی کاهش میدهد !
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز