2777
2789
عنوان

بکارت

615 بازدید | 18 پست

سلام بچه ها ببخشید یه سوال خیلی شخصی دارم  من خوندم که بکارت ۵۰ درصد خانوما خون ریزی نداره شماهایی که ازدواج کردین تو رابطه بوده که خونریزی نداشته باشین و شوهرتون چه عکس العملی داشت ؟؟؟؟؟؟


ببخشید ...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من نداشتم گواهی هم نگرفته بودم چون کاملا به خودم اعتماد داشتم. خداروشکر همسر فهمیده ای هم دارم که حتی یه بار حرف منفی نزد و خودشم یه بار که دربارش حرف زدم گفت از قبل شنیده بوده خیلیا خونریزی ندارن خصوصا اگه خانم تحریک و آماده باشه امکان خونریزی خیلی کمتر میشه

‏انگلیسی‌ها ضرب المثلی دارند با این مضمون : کسی که فقط لندن را دیده باشد؛ لندن را هم‌ نمیشناسد !               منظور این است که شما باید رم، پاریس و برلین را هم ببینی تا بتوانی بگویی لندن شهر خوبی هست یا نه...           «تک منبعی بودن» انسان را متعصب و خشک بار می‌آورد و عمق فهم او را به طرز عجیبی کاهش میدهد !
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  3 ساعت پیش