2777
2789
عنوان

پریودی

38 بازدید | 0 پست

خانما من باید۱۴همین ماه پریود میشدم ولی از۱۶تاالان ببخشیدم که اینجوری میگم فقط ترشح قهوه ایی مایل به خونی دارم مثل روزای اخر پریودی الان این پریودی محسوب میشه یا نه باید منتظر پریودی بمونم؟درضمن اقدام و...هم نداشتم 

۱۷دی ۱۴۰۴ ساعت 14و۳۲به خودم و خدای مهربونم قول میدم در هرشرایطی که باشم چه خوب و چه بد بااینکه متاهل هستم و کلی کار خونه و اسباب کشی در دروان کنکور در پیش دارم ولی درسمو باجدیت بخونم"انشالله بزدوی مینویسم به هدفم رسیدم شما هم برام دعا کنید🌹

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز