خانما من باید۱۴همین ماه پریود میشدم ولی از۱۶تاالان ببخشیدم که اینجوری میگم فقط ترشح قهوه ایی مایل به خونی دارم مثل روزای اخر پریودی الان این پریودی محسوب میشه یا نه باید منتظر پریودی بمونم؟درضمن اقدام و...هم نداشتم
۱۷دی ۱۴۰۴ ساعت 14و۳۲به خودم و خدای مهربونم قول میدم در هرشرایطی که باشم چه خوب و چه بد بااینکه متاهل هستم و کلی کار خونه و اسباب کشی در دروان کنکور در پیش دارم ولی درسمو باجدیت بخونم"انشالله بزدوی مینویسم به هدفم رسیدم شما هم برام دعا کنید🌹