چرا کسی نمیاد تو تاپیکم کمکم کنه؟؟؟چرا تو تاپیک های دیگه میرین من میزنم نمیایین؟؟😒😐
از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اره خدا ازشون نگذره فقط بلدن برن تو تاپیک های دعا و طلسم،خیانت شوهروووووو
از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر
من گفتم کمکم کنید نگفتم بیایین لایکککک کنید برید تو تاپیک قبلممممم
از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر
از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر
اون روز من بهت چیزی نگفتم بهم گفتی حیوون منم میگم حیوون بودن برای امثال تو آرزوست تو که جنبه مجازی نداری گوه میخوری میای اینجا حرفهای گنده تر از دهنت میزنی بی لیاقت صدای موتورهای دزفول بدجور روانیت کرده عقده ای .....
اون روز من بهت چیزی نگفتم بهم گفتی حیوون منم میگم حیوون بودن برای امثال تو آرزوست تو که جنبه مجازی ن ...
زهرمار من کی بهتون حرف بد زدم کثافط روانی گمشو
از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر