2777
2789
عنوان

دیت اول

21 بازدید | 0 پست

سلام دخترا چند روزی هس با ی پسری اشنا شدم پسره خیلی تایپمهههه امروز رفتم حضوری دیدمش خلاصه دوتامون از هم خوشمون اومد و خیلی عادی همچی جلو رف .حالا من ی سری حساسیتا دارم مثلا دوس ندارم طرف کلی دختر فالو داشته باشه اینو جدی الان بگمش اب پاکی روبریزم رو دستش یا بزارم بعدا یک ماه دیگه مثلا نظرتون محترمه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز