2789
عنوان

بچه

| مشاهده متن کامل بحث + 1036 بازدید | 108 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من۴تا بچه دوس دارم..دلیلشو نمیدونم.. شاید چون خیلی حسرت بچه کشیدم

منم دوست دارم داشته باشم ولی خودمم حوصله دیگه واقعا بچه کوچیک ندارم

زمان مقصر نیست ....آدمها را آدمها پیر میکنند.🙃
میگم شاید در آینده ب درد هم بخورن خودمم خیلی دو دلم

گلم اگه توان مالی و تربیتی و اعصاب و....داری بیار اشکال نداره بچه  زیادش خوبه متاسفانه ما نسل جدید بشدت مادی شدیم ببین بچه فلان لباس مارکو و خوراکی مارکو چه میدونم خیلی هزینه های الکیو مصرف میکنه میره که بابتشون درماه کلی هزینه میدیم ولی خواهر و برادر آوردن برا بچه ها همیشگیه دائمه همدم هم میشن پشتو پناه هم میشن و.....

من دوتا دارم و خداروشکر سالم و باهوش و فوق العاده زیبان و باادب

امممااا همیشه میگم اگه عقل الانمو داشتم دومی رو نمیاوردم

دلیلمم اینه که سر دومی خیییلی اذیت شدم همه موهام سفید شد

توشکمم بود میگفتن سندروم داون داره

زایمانم کردم وحشتناک بود زایمانم آخرم سزارین شدم بچم تو آی سیو بود داشت می مرد

خودمم نابود شدم

حرف شما درسته  موقعیتمون بد نیست ولی خب میترسم در آینده مث خودمون حسرت همچی ب دلشون بمونه  ...

اگر تنها دلیلت پشتیبان بودنه همین الان بیخیال شو عزیز

سوال در مورد روتین و لوازم ارایشی و بهداشتی داشتید ریپ بزنین💄🎀

منم دوست دارم داشته باشم ولی خودمم حوصله دیگه واقعا بچه کوچیک ندارم

چند سالته ؟ بچه هات چطور ؟

از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

منم دوست دارم ۳ تا بچه داشته باشم. فعلا اولیو توو سن ۳۱ اوردم. میترسم بعدا حوصله نداشته باشم. از طرف ...

جاری من سه تا داره سزارینی هم هست 

از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز