2789
عنوان

بچه

| مشاهده متن کامل بحث + 1036 بازدید | 108 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من الان سومیم ۲۵ روزه هست ،من دوست داشتم سه تا داشته باشم البته با توجه به شرایطم وگرنه دوست داشتن تنها دلیل بر همچین تصمیم بزرگی نیست شما ام با توجه به شرایطت باید تصمیم بکیری ،اینجا یکی میگه اصلا یکی میگه خیلیم خوبه،فقط خودت باید بسنجی

نشد دلیل  میگم فردا اگ چندتا باشم میتونن پشت هم باشن از طرفی هم میگم هنر کنیم نیازا همینا رو ب ...

اگه میتونی سه تا بیاری بیار 

دختر داری  شاید یک خواهر خوب براش بدنیا بیاری 🤗



از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

نمیدونم والا عزیزم شرایط خودتو ببین 

دوست داشتم ببینم بقیه چ نظری دارن 

خونه از خودمون داریم کار شوهرمم بد نیست 

ماشینمونم بد نیست 

ولی خب واقعا بعضی وقتا خیلی خیلی کم میاریم خودمم خیلی دو دلم

زمان مقصر نیست ....آدمها را آدمها پیر میکنند.🙃
میگم شاید در آینده ب درد هم بخورن خودمم خیلی دو دلم

عزیزم اول از همه باید اولویت این باشه که دختر و پسر گلت هیچ کمبودی حس نکنن اگر همه چیز براشون فراهمه و خودشون هم راضی به فکر بچه دیگه باشید چون تو این وضعیت اقتصادی واقعا سخته برآورده کردن نیاز هاشون و بعدا سخت تر هم میشه .اگر به نظرتون از این نظر هیچ مشکلی ندارید و شرایط هست از خودشون بپرسین دوست دارن خواهر یا برادر داشته باشن چون خیلی از بچه ها خوششون نمیاد زیاد باشن .

به فکر آینده هم نباشین همین دو تا به راحتی میتونن پشت هم باشن هر چی تعداد بیشتر باشه امکان اینکه با هم ناسازگار بشن بیشتره❤خداحفظشون کنه❤ 

سوال در مورد روتین و لوازم ارایشی و بهداشتی داشتید ریپ بزنین💄🎀

خیلی دو دلم 

توکل کن به خدا 



از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

میگم شاید در آینده ب درد هم بخورن خودمم خیلی دو دلم

در آینده فقط میخوان سرِ ارث و میراث دعوا کنن

دلتو صابون نزن عزیزم

گاهی در یک مکان تاریک هستی و فکر می کنی مَدفون شده ای اما در واقع تو را کاشته اند 🌱 “کریستین کین”
من الان سومیم ۲۵ روزه هست ،من دوست داشتم سه تا داشته باشم البته با توجه به شرایطم وگرنه دوست داشتن ت ...

حرف شما درسته 

موقعیتمون بد نیست ولی خب میترسم در آینده مث خودمون حسرت همچی ب دلشون بمونه 

از طرفی هم‌میگم یجورایی پشتیبان همن 

زمان مقصر نیست ....آدمها را آدمها پیر میکنند.🙃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز