2777
2789

اره برا نوشتن دونه ۵هزار😂

❤️🌹👶🏻👪😍👨‍👩‍👧‍👦واسه داداشم که فوت شده ی صلوات میفرستین؟ امیدوارم هرچی از خدا میخوای خدا بهت بده...این دنیا ارزش غصه خوردن نداره از زندگیت لذت ببر...گاهی وقتا پشت جمله*عیب نداره مهم نیس*یه دل شکسته خوابیده...اللهم عجل لولیک الفرج♡♡♡

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چی

حرز رو ی زمانی پوستشو میگرفتم بنویسم دونه ۵هزار دستمزدم

❤️🌹👶🏻👪😍👨‍👩‍👧‍👦واسه داداشم که فوت شده ی صلوات میفرستین؟ امیدوارم هرچی از خدا میخوای خدا بهت بده...این دنیا ارزش غصه خوردن نداره از زندگیت لذت ببر...گاهی وقتا پشت جمله*عیب نداره مهم نیس*یه دل شکسته خوابیده...اللهم عجل لولیک الفرج♡♡♡
پوست از کجا می‌گرفتید؟؟ خودتون مینوشتید یا جایی براتون مینوشتن ؟

نه پوست رو ی خانوم مثه زعفران پخش میکرد من خودم مینوشتم خودنویس میداد با خودکار سبز برا خط کشی دورش

❤️🌹👶🏻👪😍👨‍👩‍👧‍👦واسه داداشم که فوت شده ی صلوات میفرستین؟ امیدوارم هرچی از خدا میخوای خدا بهت بده...این دنیا ارزش غصه خوردن نداره از زندگیت لذت ببر...گاهی وقتا پشت جمله*عیب نداره مهم نیس*یه دل شکسته خوابیده...اللهم عجل لولیک الفرج♡♡♡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز