2777
2789
عنوان

ارتودنسی

69 بازدید | 9 پست

چن روزی میشه انجام دادم خیلی پشیمونم براکت خیلی تیزه دهنم زخم شده اصلنم نمیتونم مسواک بزنم دارم دیوونه میشم

و اینکه حس میکنم دکترم خوب نبوده براکتا توی یه ردیف قرار نگرفتن مثلا چندتاش یکم کجه 

 عجیب نیس؟

خواهشا کسی انجام داده راهنمایی کنه 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


حتما از مراجعه کننده های قدیمی دکترت بپرس راضین یا نه

من حلال نمیکنم دکتر کثافت رو معلوم نیست مدرکشو از کجا گرفته

دو ساله برداشتم دندونای سفیدمو زده خراب کرده😭😭

دختری به رنگ سبز💚 از جنس برف❄️ با روان آبی🩵میخندید وَ در نگاهش غَمی میرقصید.تا میایم بفهمیم چ مرگمون شده‌‌‌  یه مرگ دیگمون میشه:) دنبال زخمی تازه می گشت،تا دردش را از یاد ببرد:)درد من حصار برکه نیست!!!!درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است!!!!!!  چقدر زیبایند آنان که از ریشه خوبند🍃پس از تحمل آن همه درد کسی که به مقصد میرسد دیگر همانی نیست که به راه افتاده بود در این دنیای بی رنگ تو سبز باش💚🌱گاهی امید، تنها دارایی یک انسان است.. درجه ای هولناک تر و خطرناک تر از "بیشعوری" هم وجود دارد و آن "توهم دانستن" است  ما سبز تر از تمام تبر هایی که خورده ایم ادامه می دهیم :) من اعتراض دارم به رنگ سرخ که سوزاننده است، به آبی که سرده، به زرد که رنگ جداییه، به هر رنگی که رنگ روح زندگی توش نیست، رنگ روح زندگی سبزه...فقط سبز!
تحمل کن عادی میشه اولش همینطوره .‌من دبیرستان بودم اینکارو کردم و الان با اینکه دندونای خودم از بین ...


دندونات بخاطر ارتودنسی خراب شد؟ اخه اینم شنیدم که میگن باعث پوسیدگی میشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز