2777
2789
عنوان

رابطه

784 بازدید | 29 پست

دعا کنید برا خوشبختی و عاقبت به خیریم لطفااااا

دیگه تحمل اینجا زندگی کردنو ندارم ...... 

دیگه حالم از اسم مجرد و متاهل بهم میخوره 

چی میشد بااین خونواده دیکتاتور منم ۲۰ سالگی همون وقتی که سختتت عاشق شدم ، عشقم دوطرفه میبود و همون موقع ازدواج میکردم و مستقل و خوشبخت میشدم تا الان همکلاسیام تو خیابون از جفتم با پشت چشم نازک کردنو ریزریز پیش خودشون خندیدن از کنارم رد نشن که بگن اینو ببین  ............ پشت سرم حرف نزنن که آدم سرد و خشکیه، مگه میدونید چی کشیدم تو زندگیم؟؟؟؟  🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

دلم میخواد به یکی میگفتم کمکم کن و بی برو برگرد میگفت الساعه..... چشم. خستم از تنهایی جنگیدن ، خستم از جنگیدن بااین جماعت ، خستم از این مشکلات تکراری 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا فکر میکنی اگه ازدواج میکردی حتما خوشبخت میشدی؟

پس چرا من با داشتن یه همسر خوب بازم بدبختم مثل تو خستم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

چرا فکر میکنی اگه ازدواج میکردی حتما خوشبخت میشدی؟ پس چرا من با داشتن یه همسر خوب بازم بدبختم مثل ت ...


چون هیچکس با ی ذهنیت بد دلش نمیخواد ازدواج کنه 

میدونم همه خوشبخت نمیشن ، یکیش مادر خودم  که باازدواجش اینجور ما رو داغون کرده . 

ولی اطرافم کلی آدمه که با عشقاشون بعد کلی دوستی و عشق و حال ازدواج کردنو الانم خیلی خوشبختن . 

بعدم من آرزوی ازدواج خوبو کردم ! نگفتم به هر قیمتی

شما هم ان‌شاالله خوشبخت شید



چون هیچکس با ی ذهنیت بد دلش نمیخواد ازدواج کنه  میدونم همه خوشبخت نمیشن ، یکیش مادر خودم   ...

ان شاءالله ازدواج میکنی و خوشبخت میشی

فقط بدون آدم بدبخت تا اخر عمرش بدبخته چه مجرد چه متاهل (خودمو میگم)

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ان شالله به حق این روزاهای عزیز خدابه دلت نگاه کنه ،خوشبخت بشی و بهترین زندگی مشترک راداشته باشی❤

منم مشکلاتی برای ازدواجم دارم فعلاکه‌شرایط خوب نیست برام فقط صبرچون راهی جزاین ندارم.

چون هیچکس با ی ذهنیت بد دلش نمیخواد ازدواج کنه  میدونم همه خوشبخت نمیشن ، یکیش مادر خودم   ...

ارزوی خشک و خالی فایده نداره.شما هم باید یه کاری واسه خدا بکنی.تو یه کاری کن تا اونم یه کاری بکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز