سلام مادر من دو سال بود که لوبل۵۰۰ مصرف میکرد بخاطر تشنج چند روزی سر خود قرصش رو قطع کرده و برای بار سوم تشنج کرده بردیم بیمارستان گفت ب مدت یک هفته سه تا مصرف کنه بعد همون دوتا رو الان دو هفته گذشته بازم سرگیجه داره با اینکه دلروعاش رو مصرف میکنه بازم احتمال تشنج هست ؟؟؟؟ خیلی میترسم کمک کنید