2789
عنوان

تشنج

72 بازدید | 1 پست

سلام مادر من دو سال بود که لوبل۵۰۰ مصرف می‌کرد بخاطر تشنج چند روزی سر خود قرصش رو قطع کرده و برای بار سوم تشنج کرده بردیم بیمارستان گفت ب مدت یک هفته سه تا مصرف کنه بعد همون دوتا رو الان دو هفته گذشته بازم سرگیجه داره با اینکه دلروعاش رو مصرف می‌کنه بازم احتمال تشنج هست ؟؟؟؟ خیلی میترسم کمک کنید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز