2777
2789

اینارو باید به خودشون بگید

 چرا جملات سطحی‌تان را با «ما مرد‌ها با ما زنها»شروع میکنید؟لطفا کژی،کمبود های عاطفی و ایراداتتان را به پای کل جمعیت زنان یا مردان ننویسید.مثلا بگویید من زیاد دروغ میگویم نگویید ما مردها نمیتوانیم راست خیلی چیزها را بگوییم.یا بگویید من بداخلاقم نگویید ما زنها تمام پاییز خلقمان تنگ است... 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همیشگی

اول خداجونم بعد مادرجونم خدایا مادرم رو حفظ کن خداوند مهربانم پروردگارم دوستت دارم  خدا جانم تو سختی ها و مشکلات زندگیم همواره یار یاورم باش و هیچ وقت تنهام نزار من بی تو هیچم . فقط تنها ب تو توکل می کنم می دانم ناامیدم نمی کنی .خدایا سپاسگذارم . بنده حقیر تو 💔💔💔
همسرم همه داروندارمه همه زندگیم رو روش بستم 

شوهرم نمیزاره من برم مغازهش  حوصلم سر میره خونه فعلا دوست دارم شوهرمو بزنم ‌ ایتقدر ‌ 

اول خداجونم بعد مادرجونم خدایا مادرم رو حفظ کن خداوند مهربانم پروردگارم دوستت دارم  خدا جانم تو سختی ها و مشکلات زندگیم همواره یار یاورم باش و هیچ وقت تنهام نزار من بی تو هیچم . فقط تنها ب تو توکل می کنم می دانم ناامیدم نمی کنی .خدایا سپاسگذارم . بنده حقیر تو 💔💔💔
ن عزیزم کلی پرسیدم  چه ویژگی هایی داره؟؟

عاشق منو بچه ها .حتی یه لقمه بیرون بدون ما چیزی نمیزاره دهنش .پول داشته باشه حواسش به جیبم هس .بینهایت احساس مسئولیت میکنه در قبالمون.به سلامتی من خیلی حساسه ابدا اجازه نمیده بیشتر از دو کیلو چیزی دستم بگیرم.ابم بجوشونم بزارم جلوش میگه هیشکی مثه تو بلد نیس. دائم میگه جز تو بچه ها هیچکسو ندارم. بعضی وقتا از سر کار میاد پیشونی هر سه تامونو میبوسه.مرد زندگی کار وتلاش.البته زود جوش فوق العاده روک .اهل محافظه کاری نیس ابدا اهل ظاهر سازی نیس همینا باعث میشه شاید خیلیا این چیزای که میگم رو باور نکنن 

عاشق منو بچه ها .حتی یه لقمه بیرون بدون ما چیزی نمیزاره دهنش .پول داشته باشه حواسش به جیبم هس .بینها ...


چقدر عالی 

همیشه ازش تشکر کنم و بهش ابراز علاقه کن مرد کم پیدا میشه مثل ایشون، پایدار باشید

عزیزم    همسر منم همیشه میگه مغازه ی من جای زن نیس

واقعا 🥲. چیکارست شوهرت جسارتا

اول خداجونم بعد مادرجونم خدایا مادرم رو حفظ کن خداوند مهربانم پروردگارم دوستت دارم  خدا جانم تو سختی ها و مشکلات زندگیم همواره یار یاورم باش و هیچ وقت تنهام نزار من بی تو هیچم . فقط تنها ب تو توکل می کنم می دانم ناامیدم نمی کنی .خدایا سپاسگذارم . بنده حقیر تو 💔💔💔
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز