2777
2789
عنوان

رنگ مو

223 بازدید | 7 پست

سلام دوستان

میخواستم موهای مادرم رو رنگ کنم، موهاش سفید شدن باید از چه اکسیدان و رنگ مویی استفاده کنم؟ اگه چیز دیگه ای هم لازم است ممنون میشم بگین♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من مامانم رنگ روشن دوست داره همیشه براش رنگ فندقی با اکسیدان 9درصد میزنم

🚫دوستی ممنوع🚫🖤مادر 🖤مرا ببخش بخاطر شکست هایم... انتخاب هایم...تنهایی هام...گریه هایم...که همه بخاطره کسی دیگر بود! اما تو غصه ام را خوردی... مامان قشنگم دلخوشی زندگی ام پناه و تکیه گاه روزهای سخت رفیق روزهای شاد و غمگینم تو بودی 🖤مامان🖤 قشنگم رفتی منو تو دنیا بی رحم تنها گذاشتی💔🖤🕯️😢🥺😭😭😭😭 من ببخش حلالم کن اصلا باورم نمیشه تو واقعا رفتی واقعا اسمت بهت می اومد یه پری واقعی بودی من قدرتو ندونستم دوستت دارم خواهم داشت یه عشق فقط یار من و یار من و یار خودم باش عشقم❤️دوستت دارم❤️

من مامانم رنگ روشن دوست داره همیشه براش رنگ فندقی با اکسیدان 9درصد میزنم

من شنیدم که رنگ باید از n5 نمیدونم پایین تر یا بالاتر باشه که مو سفید رنگ برداره

رنگ فندقی نمیدونین n چنده؟

بگم ازین مدل رنگ بهم بدن؟

اره عزیزم بزن تواینترنت رنگای اکسترا کامل ترتوضیح میده

چون موهای مادرت سفیدشده وپیگمنت هاشوازدست داده بایدرنگ قوی بزاره که اکستراهاقوی هستن اکستراهای طبیعی خب مارنگای طبیعی از N1داریم تاN10شمامیتونی بین اینایک رنگی انتخاب کنی که بنظرم ۵و۶بهتره 

مثلااگه ۵یا۶خواستی بزنی بگورنگN5.00رومیخوام

من شنیدم که رنگ باید از n5 نمیدونم پایین تر یا بالاتر باشه که مو سفید رنگ برداره رنگ فندقی نمیدونین ...

رنگهای که  n5 هستن خیلی تیره میشن من که بزنم سفیدی ها رو میگیره رنگ بیول یا دنی میگیرم خیلی خوبه

🚫دوستی ممنوع🚫🖤مادر 🖤مرا ببخش بخاطر شکست هایم... انتخاب هایم...تنهایی هام...گریه هایم...که همه بخاطره کسی دیگر بود! اما تو غصه ام را خوردی... مامان قشنگم دلخوشی زندگی ام پناه و تکیه گاه روزهای سخت رفیق روزهای شاد و غمگینم تو بودی 🖤مامان🖤 قشنگم رفتی منو تو دنیا بی رحم تنها گذاشتی💔🖤🕯️😢🥺😭😭😭😭 من ببخش حلالم کن اصلا باورم نمیشه تو واقعا رفتی واقعا اسمت بهت می اومد یه پری واقعی بودی من قدرتو ندونستم دوستت دارم خواهم داشت یه عشق فقط یار من و یار من و یار خودم باش عشقم❤️دوستت دارم❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پوست سفید

سمیه۵۶۹ | 9 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز