2777
2789
عنوان

ای بابا

87 بازدید | 12 پست

چرا همش تاپیک خودکشی میزنید 

من اینقدر غم و مشکلات دارم که حد نداره 

ولی به خودکشی سعی میکنم فکر نکنم 

چون مردم هم باید برم اون دنیا و توضیح بدم چرا خودکشی کردم بعد خدا بگه درسته خیلی کم دادم بهت ولی باز دادم گشنه نخوابی 

برای ازدواجم و سلامتی مادرم یه دونه صلوات مهمونم کن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من فقط دلم میخواد یه خدا بگم این ظالم دیدی نمیتونستی نابودشون کنی که به زندگی بقیه گند نزنند

من مسلمانم و شیعه و به همه ادیان احترام میگذارمشهید برای من یعنی امام حسین که در برابر ظلم قیام کردشهید یعنی حر که نگفت مامورم و معذور جانب حق رو گرفت و جاودانه شد====================اونایی که همه چی براشون گل و بلبله شاعر میگه*تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید نامت نهند ادمی*
این خیلی حق بود یبار داشتم به این فکر میکردم خب برم خودمو از پشت بوم بندازم پایین بعد فکر کردم خب ال ...

آفرین  دقیقا. بعد تو جههنم این دینا یه ایی هسست حرف بزنیم گریه کنیم آروم بشیم ولی اون دنیا نه که

برای ازدواجم و سلامتی مادرم یه دونه صلوات مهمونم کن

من فقط دلم میخواد یه خدا بگم این ظالم دیدی نمیتونستی نابودشون کنی که به زندگی بقیه گند نزنند

قبلا به ایین سوال جواب داده

«لقد خلقنا الانسان فی‏ کبد»

برای ازدواجم و سلامتی مادرم یه دونه صلوات مهمونم کن

این خیلی حق بود یبار داشتم به این فکر میکردم خب برم خودمو از پشت بوم بندازم پایین بعد فکر کردم خب ال ...

اخه جهنم اینوری سختتره اون دنیا ادمهای بی خودی بهت زور نمیگن

من مسلمانم و شیعه و به همه ادیان احترام میگذارمشهید برای من یعنی امام حسین که در برابر ظلم قیام کردشهید یعنی حر که نگفت مامورم و معذور جانب حق رو گرفت و جاودانه شد====================اونایی که همه چی براشون گل و بلبله شاعر میگه*تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید نامت نهند ادمی*
ولی بازم بهتر از خودکشیه  جسم ما دست ما امانته باید به بهترین نحو از امانت خدا مراقبت کنیم

عزیزم من خودم مخالف شدید خودکشیم فقط دارم از بیزاریهام میگم به نظرم ادم تا لحظه اخر باید بجنگه با هر چی مشکله

من مسلمانم و شیعه و به همه ادیان احترام میگذارمشهید برای من یعنی امام حسین که در برابر ظلم قیام کردشهید یعنی حر که نگفت مامورم و معذور جانب حق رو گرفت و جاودانه شد====================اونایی که همه چی براشون گل و بلبله شاعر میگه*تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید نامت نهند ادمی*
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز